مدیرکل تأمین اجتماعی استان عنوان کرد: استفاده از تولید استان رویکرد تامین اجتماعی

تأمین اجتماعی استان استفاده از تولیدات استان را در برنامه دارد.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان در دیدار با اعضای شوراهای اسلامی کار و کانون بازنشستگی استان به موضوع حمایت از تولید داخلی اشاره کرد و گفت: نگاه ما در مجموعه تأمین اجتماعی استان به تولیدات همین استان خواهد بود و تلاشمان نیز به گونه ای است تا این امر محقق شود، چرا که معتقدیم این کار باعث رونق تولید و اشتغال و حمایت از صنایع و محصولات در استان می شود.
«درویشی» با بیان اینکه همه ما عضو یک خانواده هستیم و جامعه کارگری نباید خود را از مجموعه تامین اجتماعی جدا بداند، افزود: جامعه کارگری و کارفرمایی شرکای اجتماعی دولت هستند و در تمام تصمیم گیری ها و موضوعات مربوط به کار حضور شرکای اجتماعی برای ما حائز اهمیت است چون تمام تصمیم گیری ها و تلاش های ما به منظور تأمین شرایط بهتر برای جامعه کارگری است. وی افزایش دستمزد ۱۹٫۵ درصدی را نیز از تصمیمات خوب برای قشر کارگر دانست که در آن به بحث حداقلی معیشت این عزیزان توجه شده است.
او تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی با توجه به جامعه هدف گسترده و اقشار مختلفی که به آنها خدمت می رساند جهت رضایتمندی و تحقق تعهداتش نیاز به همدلی و همکاری بیش از پیش جامعه کارگری، شوراهای اسلامی کار و کانون های بازنشستگی دارد که خوشبختانه استان ما از این پتانسیل در جهت مرتفع کردن خواسته های قشر کارگری نهایت استفاده را برده است. به گفتۀ وی این سازمان متعلق به کارگران است و وظیفه ما این است که به گونه ای عمل کنیم تا از این تعاملات در بالاترین سطح استفاده شود و معتقدیم این تعامل نیز دوسویه بوده است.
درویشی به تعامل سازنده بین سازمان تأمین اجتماعی و تشکل های کارگری اشاره کرد و گفت: تأمین اجتماعی در استان گام های خوبی برداشته است که از جمله آن می توان به اعطای تسهیلات و خدمات به بازنشستگان در بخش بیمه ای و راه اندازی بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس(ع) در بخش درمانی اشاره کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*