نماینده ولی فقیه در دیدار بانوان شهرداری بیرجند تاکید کرد: شهرداری فضای امن برای ورزش بانوان ایجاد کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی روز گذشته در دیدار با کارکنان زن شهرداری بیرجند با تاکید بر اینکه لازم است فضای امنی برای ورزش بانوان در اختیار انان قرار گیرد، پیشنهاد کرد: محصولات زنان فعال در حوزه تولید بهتر است در حاشیه همان مکان های امنی که برای تفریح و ورزش بانوان ایجاد شده است، عرضه شود.حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی با تسلیت ایام فاطمیه به ارزش های این بانوی برگزیده اشاره کرد و گفت: اسلام برای زن جایگاه ارزشمندی قائل است اما آنچه این این جایگاه را ارزشمند می کند ،توجه به ارزش های اسلامی است .
وی افزود: تفاوت های زیادی میان زن هایی که ارزشهای اسلامی را حفظ می کنند، با بیگانگانی که از زن به عنوان یک ابزار بهره می گیرند وجود دارد، اما بازهم تا جایگاه مطلوب فاصله داریم.
وی به راهی که برای ارزشمندی جایگاه زن در ایران پیموده شده اشاره و تصریح کرد: راهی که آمده ایم طولانی بوده و هزینه های زیادی را پرداخت کرده ایم.
وی پیامبر و حضرت زهرا (س) را اسوه مردم دانست و گفت: در انواع مسائل اخلاقی ،ارزشهای ایمانی و کار و تلاش در انواع مسئولیت ها به خصوص برای زنان خانه دار، تربیت فرزندان و . . . اسلام یک الگوی واضح و روشن قرار داده است.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی بانوان این استان را افرادی با ایمان و علاقمند به اهل بیت معرفی کرد و نشانه آن را نیز کمک های بی دریغ آنان به ساخت عتبات و عالیات و مشارکت در انواع امور خیریه دانست.
مسئول امور بانوان شهرداری بیرجند هم در این دیدار با تسلیت ایام شهادت و تبریک ایام دهه فجر با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت تاثیر گذار جامعه را بانوان تشکیل داده اند گفت: ۵۷ بانو هم اکنون در شهرداری بیرجند مشغول به کارند، که با تمام مشغله های زندگی امور مربوط به شهرداری را نیز به نحو مطلوب انجام می دهند.
آذر اکرم زاده افزود: شهرداری با رویکرد خدماتی تلاش کرده همه زمینه های فعالت را برای بانوان در شهر بیرجند فراهم کند که در این راستا تاکنون دو پارک محله احداث شده است.
وی به ایجاد غرفه هایی برای عرضه محصولات تولید شده توسط زنان سرپرست خانواده اشاره کرد و ادامه داد: شهرداری برای اینکه فضایی امن و مطلوب برای ورزش بانوان وجود داشته باشد اقدام به احداث پارک بانوان کرد و با توجه به برنامه های بلند مدتی که وجود دارد. به زودی اقدامات دیگری برای احداث فضای مناسب این قشر از جامعه انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*