اخبار کوتاه استان/اسامی دو زائر فوت شده خراسان جنوبی در حج ۹۶ اعلام شد

دریافت مالیات از کسبه با درآمدشان هم خوانی ندارد
رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی با اشاره به افزایش اعتراضات کسبه و بازاریان نسبت به افزایش مالیات ها در نقاط مختلف استان بویژه در شهرهای کوچک ، خواستار دریافت مالیات بر اساس میزان درآمدها شد و گفت: با توجه به رکودی که بر بازار حکم فرماست درآمدها کاهش چشمگیری داشته که این موضوع در اخذ مالیات ها لحاظ نمی شود. مرتضی یزدان شناس بیشترین اعتراض بازاریان و کسبه را نسبت به مالیات ارزش افزوده اعلام کرد وادامه داد : اتاق اصناف ایران از تمامی اتاق های اصناف در استان های کشور خواسته اعتراضات خود را در این زمینه به تهران اعلام کنند تااز طریق وزارت اقتصاد مورد پیگیری قرار گیرد.

سایت کویرنوردی در نهبندان ایجاد می‌شود
مدیر منطقه نمونه گردشگری چاهداشی نهبندان با بیان اینکه خراسان جنوبی پتانسیل های قوی دارد، گفت: به زودی کلنگ احداث بزرگترین سایت کویر نوردی شرق کشور درچاهداشی نهبندان به زمین زده می شود. به گزارش فانوس، مسعود کرباسچی در آیین تشکیل کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی ،صنایع و معادن خراسان جنوبی در بیرجند اظهار داشت: در این سایت ورزش‌های هوازی، پاراگرایدر وسافاری نیز دایر می‌شود.

خرید هزار مخزن ذخیره آب برای نیازمندان استان
هزار مخزن ذخیره آب شرب برای نیازمندان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی خریداری شد. معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ارزش مخازن ذخیره آب خریداری شده را ۱۲۰ میلیون تومان اعلام کرد. علی اکبر نخعی افزود: این مخازن ذخیره آب شرب، با اولویت مناطق محروم زیرپوشش این نهاد توزیع می شود.

حامی یابی برای ایتام خراسان جنوبی
در حاشیه همایش سراسری شیرخوارگان حسینی، ۲۲ پایگاه حامی یابی برای ایتام خراسان جنوبی برپا شد. احمد رفیعی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: عزاداران حسینی می توانند با ثبت نام در طرح های اکرام ایتام و محسنین، حمایت مادی و معنوی از ایتام را برعهده بگیرند. خراسان جنوبی ۳ هزار و ۴۰۷ یتیم و ۴ هزار و ۳۵۱ فرزند محسنین زیر ۱۸ سال زیرپوشش این نهاد هستند.

اسامی دو زائر فوت شده خراسان جنوبی در حج ۹۶ اعلام شد
مسئول واحد رفاه و حوادث ستاد مکه مکرمه گفت:مجموع زائران فوت شده ایرانی حج امسال درمکه مکرمه و مدینه منوره ۳۲ نفر بوده است که پیکر همه جانباختگان یا به ایران ارسال شده و یا با موافقت خانواده های شان در دو قبرستان بقیع و مقبره الشهدای مکه دفن شده است. محمد گنجه با اشاره به اینکه اکثر فوت شدگان بر اثر بیماری های قلبی و یا ریوی جان به جان آفرین تسلیم کردند، گفت: معصومه مرادی پور / فرزند عباس / کاروان ۳۹۰۱۸ و غلامحسین امیرآبادی / فرزند محمد / کاروان ۳۹۵۰۷ از زائران استان خراسان جنوبی بوده اند که فوت کرده اند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*