رژه فرزندان عاشورا آیت ا… عبادی: مسائل حزبی و گروهی در جامعه اختلاف ایجاد نکند

دراولین روز از هفته دفاع مقدس مراسم باشکوه  رژه نیروهای مسلح مستقر در استان خراسان جنوبی به میزبانی سپاه انصارالرضا (ع)، در جوار شهدای گمنام بیرجند با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان و جانبازان و زرمندگان و خانواده شاهد برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی در این مراسم فرزندان عاشورا توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند. فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدا، گفت: واقعه عاشورا و دفاع مقدس یک هدف را دنبال کردند و عاشورا یک فرهنگ است و دفاع مقدس تداوم فرهنگ عاشورا می باشد. سردار علی قاسمی، با بیان اینکه دفاع مقدس و واقعه عاشورا زنده و همچنان پاربرجاست و عاشورا قیام حق طلبی بود و دفاع مقدس نیز برای بازگشت حقوق از دست رفته ملت ایران بود، افزود:  در این مراسم حماسه عاشورایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی می داریم و پیام دفاع مقدس و رزمندگان آن دوران این است که تا ظلم و تجاوز است مبارزه خواهد بود و ما هستیم و تا آخر در مسیر عاشورا هستیم و پای  آرمان های انقلاب ایستاده ایم. فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به حضور مقتدارانه نیروهای مسلح عنوان کرد:حضور معنادار نیروهای مسلح در مراسم رژه به مناسبت هفته دفاع مقدس آمادگی آنان برای بازدارندگی و مقابله با تهدیدات و توطئه های استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده ملت ایران است و امروز مبارزه فرهنگی و اقتصادی در جریان است و شاهد تهدید سران کینه توز استکبار جهانی از تریبون سازمان ملل هستیم و ملت ایران برای مبارزه حق خواهانه تا آخر ایستاده است.

مسائل حزبی و گروهی در جامعه اختلاف ایجاد نکند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، هفته امر به معروف ونهی از منکر و ایام سوگواری امام حسین(ع) گفت: امر به معروف و نهی از منکر و جهاد در دین اسلام از واجبات و ضروریات دین است. آیت ا… عبادی با اشاره به اینکه مکتب خدا و امام حسین (ع) هیهات من الذله است و نباید ذلت را بپذیریم و در مقابل ستمگران به جهاد برمی خیزیم خطاب به نیرو های مسلح افزود: شما نیروهای مسلح و بسیجیان مردان مردی هستید که در مقابل دشمن ایستادند و ذلت را نپذیرفتید. آیت ا…عبادی در ادامه  به سخنان رئیس جمهور امریکا در سازمان ملل اشاره کرد و افزود:رئیس جمهور آمریکا نشان داد آدمی بی خرد و بی فکر هست و ظواهر را رعایت نمی کند اما باطن تمام دولتمردان آمریکایی اینگونه است. نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  با بیان اینکه حماسه آفرینان ایران اسلامی دشمن را مایوس کرده اند، اظهار کرد: مبادا دشمن را در بیرون شکست دهید اما هواهای نفسانی و منافع مادی و انحرافات فکری، شما را از درون نابود کند. به گفته وی باید مصالح جامعه و کشور را بر منافع خود مقدم دانست و حواسمان باشد به هیچ نحوی از دشمن اطاعت پذیری نکنیم. وی با تاکید بر اینکه باید مواضع دشمن را به خوبی رصد کرده و بشناسیم، خاطرنشان کرد:  دشمن می خواهد فکر و فرهنگ و اقتصاد خود را تحمیل کند و برای رسیدن به هدف از راه های اقتصادی،اجتماعی ، فرهنگی برای نفوذ استفاده می کندکه باید بیش از پیش هوشیار باشیم.

آیت ا… عبادی بابیان اینکه نباید مسائل حزبی و گروهی اختلاف در جامعه ایجاد کند وکار ها سلیقه ای انجام شود، افزود:همه مسئولین باید در انجام وظایف خود آگاه باشند و برای حل مشکلات جامعه و مردم تلاش نمایند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*