اخبار ورزشی

برگزاری مسابقات تیراندازی تراپ در بیرجند
مسابقه تیراندازی اهداف پروازی به مناسبت عید فطر با شرکت ۱۲ نفر در زمین هیأت استان برگزار شد. در پایان علی رضایی، محسن نوفرستی و شادمان شریفی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
نتایج مرحله مقدماتی مسابقات والیبال جام رمضان طبس
مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان طبس با دو دیدار پیگیری شد که در این مرحله نتیجه مسابقات مرحله مقدماتی مشخص شد. به گزارش فارس، در این دیدارها جوانان کلشانه توانستند در یک بازی نزدیک، تیم تجهیرات آشپزخانه مظلومی را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست دهند. همچنین در دومین دیدار حساس، تیم دشتغران توانست تیم عقاب رباط خان را ۲ بر صفر مغلوب کرده و با این برد به عنوان تیم دوم گروه الف به مرحله بعد صعود کرد. مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات والیبال جام رمضان، روز پنجشنبه ۸ تیر ماه سال جاری برگزار خواهد شد. در مرحله نیمه نهایی این مسابقات در نخستین دیدار تیم اول گروه الف: باغ مجنون به مصاف تیم دوم گروه ب: بهشت آباد رفته و در بازی دیگر، تیم اول گروه ب: حلوان به مصاف تیم دوم گروه الف: دشتغران خواهد رفت.
پرونده رقابت های
فوتسال جام رمضان فردوس بسته شد
پرونده رقابت های فوتسال جام رمضان شهرستان فردوس با قهرمانی تیم عمادنظام در دو رده نوجوانان و آزاد بسته شد. دیدار های پایانی و مرحله نهایی رقابت های فوتسال جام رمضان شهرستان فردوس در حالی با حضور پرشور تماشاچیان ورزش دوست این شهرستان برگزار شد که تیم های نوجوانان و امید عماد نظام موفق شدند با غلبه بر حریفان خود قهرمانی هر دو رده نوجوانان و آزاد این دوره از مسابقات را تصاحب کنند. محمد حسین ذبیحی رئیس هیأت فوتبال فردوس گفت: تیم های باشگاه عدالت و عقاب کویر اسلامیه در رده نوجوانان بعد از عمادنظام در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند ، در رده آزاد نیز تیم مسجد ثامن الحجج بازار به مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت. وی در ادامه افزود: در این رقابت ها با نظر کمیته فنی مهدی رحمانی به عنوان آقای گل رده نوجوانان و امید رحمانی به عنوان آقای گل رده آزاد ، مهدی نظریان و مجید واحدیان به عنوان برترین بازیکنان رده نوجوانان و آزاد ، حمید صبوری از تیم عقاب کویر اسلامیه به عنوان سرپرست برتر و محمد قاسمی نیز به عنوان مربی برتر برگزیده شدند.
پایان مسابقات والیبال جام رمضان کارکنان ادارات بیرجند
مسابقات والیبال جام رمضان کارکنان ادارات در بیرجند پایان یافت. پس از برگزاری ۴۲ بازی در ۱۵ شب در دسته یک تیم های علوم پزشکی، یاران ولایت و فضای سبز و در دسته دو تیم های هلال احمر، تأمین اجتماعی و پیشکسوتان آموزش و پرورش مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*