اتمام پروژه های ورزشی درمیان لنگ اعتبار

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان درمیان با اشاره به پروژه های نیمه تمام ورزشی در این شهرستان گفت: یکی از این پروژه ها سالن ورزشی  چند منظوره روستای بورنگ است که به رغم پیشرفت فیزیکی ۹۶ درصدی هنوز به بهره برداری نرسیده است.
سیادت در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به بدهی ۵۰ میلیون تومانی سازمان به پیمانکار پروژه افزود:از بهمن ماه سال گذشته اجرای پروژه به دلایلی که مشخص نیست گره خورده و نمی توان زمان مشخصی برای اتمام آن پیش بینی کرد.
وی با بیان اینکه این پروژه سال ۹۱ استارت خورده ، ادامه داد: در حال حاضر فقط کف پوش و زیر ساخت های مجتمع ورزشی باقیمانده که امید است با رفع موانع و تزریق اعتبار بزودی در اختیار مردم قرار گیرد. وی به پروژه سالن ورزشی چند منظوره روستای نوغاب اشاره کرد و گفت: این پروژه سال ۹۳ استارت خورده و در حال حاضر دیوار چینی آن انجام و سقف داخل سالن نیز نصب شده که با رایزنی های صورت گرفته با فرماندار شهرستان مقرر شده اعتباری امسال به آن تزریق شود.
مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان درمیان با اشاره به اجرای پروژه چمن مصنوعی در شهر اسدیه به خبرنگار ما گفت: زیر ساخت ها و بتن ریزی های این پروژه نیز انجام شده ولی بدلیل نبود اعتبار در حال حاضر ناتمام رها شده است.
سیادت افزود: اعتبار مورد نیاز برای اتمام این پروژه ۱۰۰ میلیون تومان است که در سال جاری پیگیر تزریق  اعتبارات به آن خواهیم بود.
کمبود نیروهای مجرب ورزشی
وی در ادامه با بیان اینکه داشتن نیروی انسانی مجرب و قوی، پایه و اساس هر سازمانی به شمار می رود ، اذعان داشت: متاسفانه در حوزه ورزش بلحاظ داشتن نیروهای مجرب و قوی در شهرستان بسیار عقب هستیم.
وی ادامه داد: در شهرستان درمیان  پراکندگی روستاها بسیار زیاد است و از طرف دیگر شغل اکثر مردم کشاورزی است بنابراین در ساعات بعد ازظهر اوقات فراغت دارند بنابراین نمی توان در حوزه ورزشی مانور زیاد داد .
وی تصریح کرد: در شهرستان درمیان بیشتر رشته های والیبال ، فوتبال و تنیس روی میز فعال هستند ولی بلحاظ داشتن مربیانی که مدارک دار باشند و هم چنین داوران با کمبود مواجه ایم.
آینده روشن شهرستان درمیان در رشته شنا
سیادت با بیان اینکه آینده روشنی برای رشته شنا در شهرستان پیش بینی می شود  ، افزود: تلاش می شود این رشته بطور کامل راه اندازی شود.
وی بیان کرد: در رشته دو و میدانی نیز ظرفیت های خوبی در شهرستان وجود دارد ولی امکانات لازم را نداریم  که تلاش می شود با توجه به اینکه این رشته جزو رشته های مادر بشمار می رود با همکاری فرمانداری و ارگان های دیگر زیر ساخت های لازم را فراهم کنیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*