گفته می شود

گفته می شود یک رسانه روسی ادعا کرد اوکراین یک هواپیمای حامل محموله سلاح را به مقصد ایران توقیف کرده است.

براساس این ادعا، محموله سلاح توقیفی شامل قطعات سامانه های موشکی و سامانه های ضد تانک بود.

هنوز اعلام نشده این هواپیما متلعق به کدام شرکت یا کشور است.
خبرگزاری اینترفکس روسیه به نقل از منابع امنیتی در اوکراین مدعی شد: این محموله در فرودگاه بین المللی کییف (ژولیانی) کشف شد.

منابع ادامه دادند: نیروهای امنیتی در فرودگاه بین المللی کییف ۱۷ صندوق و بسته شامل سلاح کشف شده اند. پرواز این هواپیما در خط سیر پروازها ثبت نشده بود. هنوز مقامات رسمی اوکراین یا ایران نسبت به انتشار این خبر واکنش نشان نداده اند.

گفته می شود دونالد ترامپ و بنیامین نتانیاهو رهبران آمریکا و اسراییل روز یکشنبه در یک گفت و گوی مفصل تلفنی درباره موضوعات مختلف از جمله توافق هسته ای با ایران و راه های مقابله با جمهوری اسلامی ایران، بحث و تبادل نظر کرده اند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس در بیانیه ای که بلافاصله پس از این گفت و گو از سوی کاخ سفید منتشر شده، آمده است که دو طرف توافق کرده اند به مشورت های نزدیک خود از جمله در مورد راه های مقابله با ” تهدید ایران ” ادامه بدهند.

در بیانیه دفتر نتانیاهو تاکید شده که این گفت و گو بسیار گرم بوده است. ترامپ از نتانیاهو دعوت کرده تا کمتر از یک ماه دیگر به واشنگتن سفر کند.

گفته می شود رئیس اقلیم کردستان عراق گفته که اگر نوری مالکی نخست وزیر سابق عراق مجددا برای این سمت انتخاب شود، استقلال کردستان از عراق را اعلام خواهم کرد.
گفته می شود جمعی از دانشمندان ایرانی در تازه ترین تحقیق های خود در رابطه با انواع سرطان ها که با کمک دانشگاه واشنگتن انجام و منتشر شد، به نتایج بسیار نگران کننده ای در مورد آخرین وضعیت سرطان در ایران دست یافتند. این پژوهش حاکی از این است که روند ابتلا به انوع سرطان ها در ایران و دیگر کشورهای در حال توسعه بالاست و نگران کننده تر اینکه فرایند درمان آن هم در ایران شرایط خوبی ندارد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*