نماینده مجلس: استیضاح وزیر راه، طرح های توسعه ای را عقب می اندازد

 عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی ایران گفت: در شرایطی نیستیم که با استیضاح وزیر راه و شهرسازی طرح های توسعه ای در این وزارتخانه به تاخیر بیفتد.

«محمدرضا منصوری» امروز (شنبه) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استیضاح وزیر راه و شهرسازی در پایان دولت یازدهم به صلاح کشور نیست.
منصوری گفت: توسعه زیرساخت های حمل و نقل از اولویت های مهم کشور است.
وی ادامه داد: برخی نمایندگان خانه ملت موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی را مطرح کردند که این امر در واپسین ماه های دولت یازدهم چاره حل معضلات ریلی کشور نیست.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در روزهای پایانی سال بهتر است به فکر ایجاد بستری امن و ایمن برای جابجایی مسافران در شبکه های حمل ونقل کشور باشیم.
به گزارش ایرنا، بیست و ششم بهمن ماه طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی، در هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
فردا (اول اسفندماه) «سیدعباس آخوندی» باید با حضور در صحن علنی مجلس، از عملکرد خود دفاع کند و اعتماد نمایندگان به او بار دیگر به رای گذاشته شود.
وی نیمه مهرماه ۱۳۹۴ نیز به عنوان سومین وزیر دولت یازدهم از سوی مجلس نهم استیضاح شد اما با رای ۱۷۵ نماینده که بیش از روز اخذ رای اعتماد بود، در جایگاه خود ابقا شد.
نامه استیضاح وزیر راه و شهرسازی در حالی به هیات رییسه مجلس فرستاده شده که هنوز کمیسیون پاسخ ۹ پرسش از ۱۳ پرسش مطرح شده از آخوندی را استماع نکرده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*