با رای فیفا:استقلال از خرید های زمستانی محروم شد

باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات زمستانى از سوى فیفا محروم شدو آی تی سی بازیکنان جدید این تیم صادر نخواهد شد.
محرومیت استقلال در نقل و انتقالات از سوى فیفا

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به بدهى هاى گذشته استقلالى ها به بازیکنان خارجى این تین بر همین اساس در حال حاضر فیفا ،باشگاه استقلال تهران را به دلیل بدهی به بازیکنان خارجی  از فعالیت در پنجره ی نقل و انتقالات زمستانی محروم کرده است.
باشگاه استقلال به دلیل دیر پرداخت کردن مطالبات “شیحى” بازیکن مراکشی-آلمانی از سوی فیفا جریمه شده و مدیران استقلال زمانی که تصمیم داشتند کارت آی تی سی “سرور جپاروف” را دریافت کنند، از این موضوع مطلع شدند که در این پنجره نقل و انتقالات اجازه اضافه کردن هیچ بازیکنی را به لیست خود ندارند.
باشگاه استقلال به دلیل مشکلات مالی بعد از مهلت مقرر بدهی این بازیکن را پرداخت کرد که این تاخیر در پرداخت باعث شد تا آبی های تهرانی از سوی فیفا با این جریمه سنگین رو به رو شوند.
گفتنى است این حکم از سوی فیفا قطعی است و آبی های تهرانی نمی توانند از بازیکنان جدید خود در لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا استفاده کنند تا آبی ها شرایط دشواری را تا پایان نیم فصل تجربه کنند.
عادل شیحی، هندریک هلمکه، پروپیچ و ساموئل چهار بازیکنی هستند که مطالبات آنها در موعد مقرر پرداخت نشده است و همین مساله باشگاه استقلال را با دردسر رو به رو کرده است و از طرفى این اتفاق مى تواند خبر بدى براى منصوریان با توجه به حضور در رقابت هاى لیگ برتر و جام باشگاه هاى آسیا باشد، چرا که وى نمى تواند از خرید هاى جدید خود بهره ببرد. همچنین بهتر است بدانیم این مساله کم کارى مدیران استقلال را نشان مى دهد.
یکى از مسئولان باشگاه استقلال در خصوص این مسئله به خبرنگار ما گفت: طبق گزارشی که مدیر عامل باشگاه به هیئت مدیره ارائه داده چنین بحثى نبوده و اصلا مشکل در پرداخت بازیکنان خارجى مطرح نشده است و همچنین ارائه گزارش درباره روند کارهاى دو بازیکن جدید نیز مثبت بوده و اینکه اعلام شده این ٢ بازیکن مشکلى براى ادامه کار ندارند.
با این تفاسیر باید منتظر ماند تا دید واکنش مدیر عامل باشگاه استقلال نسبت به این مسئله چه خواهد بود چرا که در هر صورت وى در راس کار قرار دارد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*