اخبار ورزشی

برگزاری بازی های بومی محلی در دستگردان
اولین دوره بازی های بومی –محلی در بخش دستگردان بیرجند در دهه فجر برگزار می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، اولین دوره بازی های بومی –محلی در دستگردان بیرجند به مناسب دهه فجر برگزار می شود. این رقابت ها در دو رشته داژبال(وسط بازی) و طناب کشی رده سنی ۱۲ سال به بالا در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود. این مسابقات با همکاری هیأت ورزش های روستایی و عشایری در بخش دستگردان انجام می شود.
اعزام رئیس هیات دوچرخه سواری استان
به رقابت های آسیایی
تیم ملی دوچرخه سواری کشور به سرپرستی رئیس هیات خراسان جنوبی به مسابقات آسیایی اعزام می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، تیم ملی دوچرخه سواری کشور برای رقابت در بازی های قهرمانی آسیا اسفندماه جاری به بحرین اعزام می شود. در این رقابت ها دکتر سید حمید علوی رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان جنوبی بعنوان سرپرست کاروان اعزامی به این رقابت ها این تیم را همراهی می کند.
تیم شهرداری بیرجند در رده چهارم رقابت های والیبال کارگران کشور ایستاد
تیم سازماندهی مشاغل شهری شهرداری بیرجند مقام چهارم رقابت های والیبال کارگران کشور را بدست آورد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در این رقابت ها تیم سازماندهی مشاغل شهری شهرداری بیرجند با تیم کرمانشاه برای کسب مقام سوم رقابت های والیبال کارگران کشور رقابت کرد که در نهایت با باخت در مقابل این تیم توانست به مقام چهارم این رقابت ها دست یابد.
همایش ملی کویرنوردی به میزبانی طبس
همایش ملی کویرنوردی به میزبانی طبس برگزار می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، همایش ملی کویرنوردی به میزبانی شهرستان طبس در کویر پرورده از ۲۷ تا ۲۹ بهمن ماه جاری با شعار حمایت از یوزپلنگ آسیایی برگزار می شود.
معرفی تیم های برتر رقابت های هندبال آموزشگاه های ابتدایی بیرجندphoto_2017-01-23_16-17-55
تیم های برتر رقابت های هندبال آموزشگاه های ابتدایی دوره دوم بیرجند معرفی شدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های هندبال آموزشگاه های ابتدایی دوره دوم بیرجند با حضور ۲۰ تیم از ۲۵ دی ماه تا ۳ بهمن برگزار شد. در این رقابت ها پس از ۳۲ بازی تیم دبستان شاهد شهید علیرضا رحیمی اول شد، تیم دبستان حسین زاده و هدایت مقام های دوم تا سوم را کسب کردند. همچنین تیم دبستان ایمان کاپ اخلاق این رقابت ها را از آن خود کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*