اخبار ورزشی

دعوت از اسکیت بازان استان به تیم ملی
بازیکنان اسکیت خراسان جنوبی به اردوی رول بال تیم ملی دعوت شدند.  به گزارش امروز خراسان جنوبی، بازیکنان اسکیت خراسان جنوبی به اردوی رول بال تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان که به میزبانی مالزی برگزار می شود، دعوت شدند. آقایان ادیبی فر، بیگی، شبانی، خسروی، داودی، ایزدمهر، یعقوبیان، آشوری مقدم، مهدیان، عبداللهی، غلام زاده، سقازاده و فاطمه ادیبی فر در روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه در مجموعه اسکیت میثاق تهران خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی می کنند.
برگزاری دوره آموزشی شطرنج در بیرجند
دوره آموزشی شطرنج با حضور پاشا نجاتی مربی و داور بین المللی فدراسیون در بیرجند برگزار شد.  به گزارش امروز خراسان جنوبی، یک دوره آموزشی شطرنج با حضور ۱۳ ورزشکار در تالار شطرنج بیرجند برگزار شد. این دوره آموزشی شطرنج سیمولتانه با حضور پاشا نجاتی مربی و داور بین المللی فدراسیون شطرنج انجام شد.
برترین های جشنواره دارت در مهد کودک های بیرجند معرفی شدند
جشنواره مسابقات دارت در مهد کودک های شهرستان بیرجند برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، جشنواره مسابقات دارت در مهدکودک های شهرستان بیرجند با حضور دو گروه پیش دبستانی یک و دو و مربیان در مهد غنچه برگزار شد. در این جشنواره در گروه پیش دبستانی یک و در سنین ۴ تا۵ سال سوگند بذری با ۱۲۱ امتیاز اول، آراد مروی با ۱۱۳ امتیاز دوم و امیر رضا خراشادی زاده با ۱۰۲ امتیاز سوم شد.
همچنین در گروه پیش دبستانی دو و در سنین ۵ تا ۶ سال، امیر علی عبیدی با ۹۸ امتیاز اول، هستی فرخی با ۹۵ امتیاز دوم و ایلیا ایمانوردی با ۸۴ امتیاز سوم شد. در بخش پرسنل  مهد ها عالیه کیوانی با ۱۲۰ امتیاز ، فریده نجاری با ۱۱۹ امتیاز و تکتم زارعی با ۹۶ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند .
پیگیری رقابت های فوتسال بشرویه
مسابقات فوتسال لیگ شهرستان بشرویه  پیگیری شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات فوتسال لیگ شهرستان بشرویه با حضور ۱۲ تیم در رده بزرگسالان در سالن بشارت بشرویه و بصورت دوره ای پیگیری می شود. در این رقابت ها تیم های کیمیا،بشارت، موکب العباس(ع) ،انصار الحسین(ع) و اطلس برحریفان خود پیروز شدند و بازی تیم های تعویض روغن نظری زاده و یادآوران شلمچه با تساوی صفر،صفر به پایان رسید.
دیدار تیم های راه یافته به رده بندی و فینال مسابقات فوتسال سربیشه
مسابقات رده بندی و فینال بخش مود شهرستان سربیشه با بازی تیم های راه یافته برگزار می شود.  به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات فوتسال بسیج شهر مود بزرگداشت حماسه ۹ دی با حضور ۹ تیم در گروه الف و ب از ۲۵ آذر ماه در سالن ورزشی شهر مود برگزار شد.  در این رقابت ها، در گروه «الف» تیم های ولی عصر (عج) و شهید کامیاب روستای کلاته سلیمان و در گروه «ب» تیم های شهید شریفی نیا و شهدای گمنام روستای چنشت به مرحله رده بندی و فینال راه یافتند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*