اخبار ورزشی/درخشش فرنگی کار استان در رقابت های کشور

آخرین رده بندی فوتبال نونهالان بیرجند
در پایان دور اول رقابت های فوتبال نونهالان شهرستان بیرجند، سرخ پوشان،  پیروزی و ایران جوان در صدر قرار گرفتند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسئول هیئت فوتبال شهرستان بیرجند گفت: در رده سنی زیر ۸ سال سرخ پوشان با ۳ امتیاز و در رده زیر ۱۰سال پیروزی با یک امتیاز و با تفاضل گل در رده اول قرار دارند. سمیعی انافزود:  در رده سنی زیر ۱۲ سال هم که با حضور ۱۲ تیم در حال برگزاری است، ایران جوان با کسب ۳ امتیاز و با تفاضل گل در صدر جدول قرار دارد.

درخشش فرنگی کار استان در رقابت های  کشور
فرنگی کار خراسان جنوبی با درخشش در رقابت های قهرمانی کشتی  کشور مقام سوم را کسب کرد.به گزارش امروز خراسان جنوبی، دبیر هیأت کشتی استان گفت: نخستین دور از رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی کشور در منطقه آزاد انزلی برگزار شد. حسن گلکار مقدم افزود: فرید محمدی از خراسان جنوبی در وزن ۷۵ کیلوگرم این ماراتن ملی با گردن آویز برنز بر سکوی سوم رقابتها ایستاد، محمد غلامی از سیستان و بلوچستان قهرمان شد و علی رستمی از اصفهان نایب قهرمانی را از آن خود کرد. وی یادآور شد: کشتی گیران خراسان جنوبی در گروه (ب) این رقابت ها با فرنگی کاران از استانهای گیلان، کهگیلویه و بویراحمد، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، همدان و یزد  به روی تشک رفتند. گفتنی است، این رقابت ها در اوزان ۵۹، ۶۶، ۷۱، ۷۵، ۸۰، ۸۵، ۹۸ و ۱۳۰ کیلوگرم برگزار شد که در پایان نخستین دور از رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی کشور تیم اصفهان مقام نخست، هرمزگان نایب قهرمان و گیلان مقام سوم را کسب کرد.

دوی صحرانوردی درمیان برگزار شد
مسابقات دوی صحرانوردی شهرستان درمیان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.  به گزارش امروز خراسان جنوبی ، مسابقات دوی صحرانوردی درمیان در دو رده سنی جوانان و نوجوانان در جاده سلامت شهر اسدیه در دو بخش  آقایان و بانوان برگزار شد که در بخش تیمی، وحدت طبس، احرار احمدآباد و باهنر اسدیه به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند. دررده سنی جوانان ودربخش تیمی مدرسه مطهری طبس قهرمان شد.مدارس کاشانی و نمونه اسدیه به ترتیب دوم و سوم شدند. همچنین در قسمت بانوان؛ در رده سنی جوانان و در بخش تیمی، تیم مدرسه جزیکی گزیک اول شد، فاطمه زهرا طبس دوم شد و پروین اعتصامی اسدیه به مقام سوم رسید. در رده سنی نوجوانان و در بخش تیمی؛ تیم مدرسه نرجس طبس قهرمان شد. اسماعیلی بورنگ و محمود فقیه اسدیه به ترتیب به مقام های دوم و سوم رسیدند.

پیگیری فوتسال ادارات با انجام ۴ دیدار
رقابت های لیگ فوتسال سازمان ها و ادارات دولتی شهرستان بیرجند با انجام ۴ دیدار در دسته یک پیگیری شد. به گفته «آرگینی» مسئول برگزاری این مسابقات، در دیدارهای انجام شده، صدا وسیما ۲ بر یک منابع طبیعی را شکست داد، دانشگاه بیرجند، ۲ بر صفر از سد دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گذشت، اداره کل آموزش و پرورش ۵ بر صفر شرکت نفت را مغلوب کرد و پایگاه هوایی ۳ بر یک در برابر بانک ملی به برتری رسید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*