گفته می شود

گفته می شود غلامحسین اسماعیلی، رئیس دفتر شهید آیت الله رئیسی که در هلی کوپتری دیگر همراه رئیس جمهور بود، جزئیات لحظه به لحظه پرواز تا لحظه سقوط هلی کوپتر رئیسی را بیان نمود. او تاکید کرد از آخرین تماس با هلی کوپتر رئیس جمهور یک دقیقه و نیم زمان بود و در واقع این حادثه با شتاب زیادی رخ داده. اسماعیلی تاکید می‌کند، آیت الله آل هاشم، یکی از سرنشینان با آنها در تماس بوده و گفته دیگران را نمی‌بیند و به گفته اسماعیلی، پس از دسترسی به اجساد پی بردند شهید آل هاشم تا سه ساعت بعد زنده بوده است!

 

 

گفته می شود گزارش تحقیق و تفحص شستا که سه شنبه هفته گذشته به صورت خلاصه توسط رئیس هیئت تحقیق و تفحص مجلس در صحن قرائت شد، مملو از نکاتی پیرامون ناکارایی‌ها، ترک فعل‌ها و مفاسد در شرکت‌های زیر مجموعه هولدینگ شستا بود که در آن به انواع تخلفات اشاره شده است.

 

 

 

گفته می شود یک کارشناس اقتصادی گفته نرخ ارز در روز سانحه بالگرد رییس جمهوری در کمتر از چند ساعت افزایش ۳ هزار تومانی داشت و مشخص بود که کارِ بازارساز است.

 

 

گفته می شود برخی کانال‌های تلگرامی تصاویر تازه فجیع از پیکر شهدای سقوط هلی کوپتر شهید آیت الله رئیس را بدون محو کردن منتشر کرده‌اند. در این تصاویر، وضعیت شماری از پیکرها مشخص است و یکی از پیکرها نیز سالم است. این ویدیو ظاهراً توسط اعضای هیات موتورسواری که قبل از دیگر ایرانی‌ها به لاشه هواپیما رسیده‌اند، ثبت شده است.

 

 

گفته می شود به گفته رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی ایران تداوم حذف سیاست‌های تشویقی تولید به افت قطعی ۲۰ درصدی تولید در پایان سال می‌انجامد.

 

 

گفته می شود تعدادی از بازنشستگان، مدعی شدند که هر ماه حقوق آنها بین تاریخ ۲۷ الی ۲۹ آن ماه واریز میشده اما این اتفاق در ماه اردیبهشت نیفتاده است.

 

 

گفته می شود محمدجواد ظریف درباره شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی موضع گیری درباره عامل شهادت رئیس جمهور ایران مطرح کرد که ابتدا صدای برخی اپوزیسیون را درآورد و در ادامه وزیر دفاع آمریکا علیه اظهاراتش موضع گیری کرد و آن را رد کرد!
گفته می شود پس از پایان مهلت بازپرداخت وام ۳۶۸ میلیون یورویی توسط استیون ژانگ، رئیس چینی این تیم، کمپانی آمریکایی Oaktree رسما مالکیت اینتر را تصاحب کرد.
گفته می شود نماینده آمریکایی مدعی شد که وزارت دادگستری این کشور و اف‌بی‌آی قصد داشتند ‌رئیس‌جمهور سابق آمریکا را در جریان یورش سال ۲۰۲۲ به خانه وی در مار-آ-لاگو‌ ترور کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*