پیامک

 

 

سلام قبل از خبر شهادت، در بیم و امید بودیم و امیدوار از اینکه همگی زنده برگردند.
آقای رئیسی، همیشه تو در حال کار بودی تا ما آرام باشیم و حالا تو آرام هستی و دلهای ما خسته
۱۴۰۳/۰۲/۳۱ ۰۴:۵۴:۲۱ خوانده شده خیر
۲ سلام خوش به سعادت فاتحان، آنها پیروز شدند ،حیف که دیر آنها را شناختیم ،ولی الان بر همه دنیا مشخص شد که آنها به رنگ خدایی بودند.
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام خروش ملت در آخرین دیدار با شاگرد بهشتی و رفیق سردار دلها حاج قاسم در تهران بی مثال بود مردم قدردان شهدا هستند شهدا روحتان شاد و یادتان گرامی و راهتان پر رهرو باد
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام. آقای رئیسی شرافتمند زندگی کرد و شرافتمند کار کرد و عاقبت مزد تلاش صادقانه اش را گرفت.چنین شکوهی و چنین عظمتی. خوش به سعادتتون. بهشت حق شماست
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام انشاءالله با شرکت در انتخابات پیش رو تجدید میثاقی با رهبر عزیز انقلاب خواهیم داشت و پشت این نظام و رهبری خواهیم بود و مشتی آهنین بر دهان و پیکره کوردلان و وطن فروشان و کسانی که از شهادت شهید جمهور خوشحالی کردند با قدرت هر چه تمام تر خواهیم زد.
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام ادراه آب فاضلاب شهرستان بیرجند هفت ماه از اجرای فاضلاب محله دکتر گنجی مهر شهر می‌گذرد کی قراره فاضلاب خونه هارو وصل بشه تا کی ما باید منتظر باشیم.
۷ سلام. مردم در زمستان امسال در مصرف گاز صرفه جویی نمودند و به عهد خود وفا نمودند و حالا نوبت شرکت گاز هست تا به وعده ی خود عمل نموده به کسانی که در طرح پویش صرفه جویی گاز شرکت نموده اند جوایزی را که قول داده اند به آنها اهدا نمایند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*