گفته می شود

گفته می شود پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا وسیما، درباره معیار تعیین مخاطبان صدا وسیما گفته اگر مخاطبان به هر دلیل (کمبود وقت، تغییر ذائقه مصرف و …) برنامه‌های صدا وسیما را مستقیم دنبال نکنند اما تقطیع شده‌ی آن را در شبکه‌های اجتماعی پیگیری کنند، جزئی از مخاطبان صدا وسیما شمرده می‌شوند.

 

 

 

گفته می شودجلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس در واکنش به بازگشت گشت ارشاد در توییتر نوشته از نظر عده‌ای بی‌حجاب‌ها دین را به سخره گرفته، قانون‌کشی می‌کنند پس باید با آن‌ها قاطعانه و در ملاء عام برخورد شود. اما اگر فلان روحانی شاخص که سال‌ها مردم را به دینداری دعوت کرده، تخلف مالی سنگین کند و با دین مردم بازی کند باید برخورد مومنانه باشد! اذا فسد العالِم، فسد العالَم.

 

 

 

گفته می شود یکی از نقاط ضعف رژیم اسرائیل، ابعاد کوچک تحت اشغال صهیونیست‌ها و عدم برخورداری از عمیق راهبردی است. آویگدور لیبرمن وزیر جنگ پیشین اسرائیل به این ضعف ذاتی رژیم صهیونیستی و مقایسه‌اش با ایران پرداخت. این مقام سیاسی و نظامی صهیونیست گفت: «ایران ۷۴ بار از ما بزرگتر و جمعیت آن ۹ برابر ماست… در اسرائیل همه چیز در مرکز متراکم است اما در ایران فاصله دو کلانشهر تهران و مشهد ۹۰۰ کیلومتر است… وضعیت ما با ایران کاملا متفاوت‌ است!»

 

 

 

گفته می شود مشکلات نیروهای وزارت جهاد کشاورزی در زمینه حقوقی و تبعیض‌ها میان دستگاه‌ها و درون وزارتخانه ادامه دارد و همین موضوع مراتب اعتراض پرسنل و نمایندگان آنان را تشدید کرده است.

 

 

گفته می شود روزنامه جوان در گزارشی به انتقادات چهره‌های سیاسی و اجتماعی از نحوه برخورد با حجاب پرداخت و نوشته «فعالان شبکه‌های اجتماعی تأکید داشتند که بهتر آن است در تصویب قانون عفاف و حجاب تعجیل شود و آن قانون محور انجام همه امور این حوزه باشد.»

 

 

 

 

گفته می شود مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد تشریفات ورود VAR چینی به ایران فراهم شده است.

 

 

 

گفته می شود افشار خاکباز معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفته نام پدر از روی کارت های هوشمند ملی حذف نمی شود.

 

 

گفته می شود سرمربی استقلال که در روز محرومیتش از حضور روی نیمکت یک برد بزرگ مقابل تیم شگفتی‌ساز شمس آذر کسب کرد، با حرکتی جنجالی و زشت در پایان این بازی خبرساز شد.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*