۳۱ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی انصراف دادند

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی: با انصراف ۳۱ نفر از داوطلبان، آمار  نامزدهای تایید صلاحیت شده در استان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی به ۸۳ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: ۳۱ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی، از دور رقابت انصراف دادند.

سلیمی افزود: با انصراف این ۳۱ نفر، آمار کاندیدا‌های استان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی به ۸۳ نفر رسید.
وی گفت: تا قبل از انصراف این افراد، آمار نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی ۱۱۴ نفر بود.
دبیر ستاد انتخابات استان بیشترین آمار انصرافی‌ها را مربوط به حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه اعلام کرد و گفت: آمار انصرافی‌ها در این حوزه انتخابیه ۱۲ نفر است.
سلیمی با اشاره به اینکه آمار نامزد‌های تأیید صلاحیت شده در حوزه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه ۳۲ نفر بود، افزود: در حال حاضر تعداد نامزد‌های نهایی در این حوزه انتخابیه ۲۰ نفر است.
وی آمار نامزد‌های تأیید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه را ۲۸ نفر برشمرد و گفت: با انصراف ۸ نفر، تعداد نامزد‌های نهایی در این حوزه انتخابیه به ۲۰ نفر رسید.
دبیر ستاد انتخابات استان به انصراف ۷ نفر از نامزد‌ها در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف اشاره کرد و افزود: آمار نامزد‌های تأیید صلاحیت شده در این حوزه از ۴۰ نفر به ۳۳ نفر رسیده است.
سلیمی ادامه داد: در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه، تعداد نامزد‌های تأیید صلاحیت شده ۱۴ نفر بود.
وی تأکید کرد: در حال حاضر با انصراف ۴ نفر از نامزدها، از بین ۱۰ نفر نامزد باقیمانده در دور رقابت‌ها در این حوزه، یک نفر راهی مجلس شورای اسلامی می‌شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*