گفته می شود

 

 

گفته می شود حجت الاسلام احمد مازنی، نماینده سابق مجلس مدعی شده «به جایی رسیدیم که برای فراهم کردن زمینه ظهور امام زمان از مقامات سازمان برنامه و بودجه درخواست بودجه کردند!» اظهارات مازنی را می‌بینید و می‌شنوید.

 

گفته می شود محمد صادق کوشکی در تلویزیون مدعی شده یکی از منتخبین مجلس شورای اسلامی با خودروی ۲۲ میلیاردی رفت و آمد می‌کند و سپس این پرسش را مطرح کرد که آیا این شخص درد نداری مردم را می‌فهمد؟
گفته می شود مجری صداوسیما نسبت به میزان مشارکت در تهران و همچنین آرای سفیدی که در صندوق ریخته شده واکنش نشان داد و درباره میزان مشارکت تاکید کرد که مسئولین نباید همین مشارکت را به حساب بی عرضگی خودشان بگذارند.

 

 

گفته می شود در حالی که مدتی قبل رئیس سازمان برنامه و بودجه گفته بود تخصیص ارز‌های کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست، حالا بازار خودرو روز به روز با گرانی دست و پنجه نرم می‌کند و هیات وزیران هم در قبال اجرای قانون واردات خودرو‌های کارکرده، گزینه سکوت را انتخاب کرده تا خبری از تعادل در عرضه و تقاضای خودرو در بازار نباشد!

 

 

 

 

گفته می شود قیمت پژوپارس LX صفر، در بازار به ۷۴۰ میلیون تومان رسید و با افزایش ۴۰ میلیونی به ۷۸۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین پژوپارس XU۷P سال، به ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است و با افزایش ۴۰ میلیونی به ۶۴۰ میلیون تومان رسید. بررسی قیمت روز و جدید انواع خودرو پژو پارس در تاریخ ۱۴ اسفند برای مشاهده قیمت کارخانه ماشین پژو پارس وارد سایت اقتصادآنلاین شوید.

 

 

 

گفته می شود معاون وزیر در پاسخ به سوالی در رابطه با نامه سفیر فنلاند درباره تولید موبایل تقلبی با نام نوکیا، گفته این شرکت‌ها عموماً در حال مونتاژ کالا هستند. حتی اگر کشور مقصد نامه‌ای هم ارسال کرده باشد با توجه به اینکه این کشور‌ها ایران را تحریم کرده‌اند، نظر آن‌ها برای ما مهم نیست و ما تعهدی به آن‌ها نداریم.

 

 

 

گفته می شود در حالی ادعا شده است که به علت تحریم استفاده از برند خارجی برای تولید تلفن همراه بلامانع است که شاهد واردات ۳ میلیارد تلفن همراه آن هم با مشکلات متعدد در حوزه خدمات پس از فروش به دلیل نبود نمایندگی رسمی هستیم.

 

 

گفته می شود امیر حسین مقصودلو، ملقب به امیر تتلو در سال‌های ۸۶، ۹۲ و ۹۵ در داخل کشور دستگیر شده و در سال ۹۷ کشور را به مقصد گرجستان ترک و در سال ۹۸ به کشور ترکیه مهاجرت کرده است. وی در آذرماه سال جاری توسط پلیس ترکیه به مرز ایران منتقل و با هماهنگی صورت گرفته و حکم قضایی، دستگیر شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*