گفته می شود

گفته می شود سرپرست موقت فدراسیون والیبال که ۱۰ روز مانده به انتخابات، شتابزده برای مربیان خارجی و داخلی حکم سرمربیگری می‌زند، این بار عادل غلامی، مربی بی‌سابقه و تازه‌کار را در راس تیم ملی نوجوانان گمارده است! کسی که نه می‌تواند مربی فنی خوبی برای نسل آتی باشد، نه معلم اخلاق مناسب برای این رده سنی. صدا هم از کسی در نمی‌آید!

 

 

 

گفته می شود در حالی که به روز‌های پایانی سال نزدیک می‌شویم و مطابق سال‌های گذشته، کارگران چشم انتظار تعیین تکلیف میزان افزایش حقوق و دستمزدشان برای سال آینده هستند، معاون رئیس جمهور در اظهاراتی تاکید کرده است: تورم سال آینده مبنای افزایش مزد است!

 

 

 

گفته می شود صداوسیما مصاحبه‌ای با یک مهاجر افغانی پخش کرد که در حال رای دادن در انتخابات مجلس است. این افغانی می‌گوید از طریق سرمایه گذاری تابعیت ایران را گرفته و دارای شناسنامه ایرانی است و بر خود واجب دانسته بیاید و رای دهد. به نظر می‌رسد اقامت سرمایه گذاری افغانی‌ها در ایران ابعاد وسیع تری یافته و مسئولان دولت در حال ارائه تابعیت به افغان‌ها هستند؛ اتفاقی که حالا با انتخابات مجلس علنی شده است.

گفته می شود بر اساس قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، در صورتی که انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه‌های انتخابیه به مرحله دوم کشیده شود، وزارت کشور با هماهنگی شورای نگهبان زمان انجام مرحله دوم انتخابات را ظرف «یک ماه» پس از اعلام نتیجه مرحله اول و تأیید صحت انتخابات از سوی شورای نگهبان، تعیین و اعلام خواهد کرد.

 

 

گفته می شود بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور تاکنون در ۱۶ حوزه انتخابیه در سراسر کشور کار انتخابات به دور دوم کشیده شده است. بر اساس قانون نامزد منتخب باید دست کم ۲۰ درصد آرای صحیح مأخوذه را به خود اختصاص دهد.

 

 

 

گفته می شود مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفته فعالان شبکه‌های اجتماعی (اینفلوئنسر) چینی باهدف جذب ۲۰ میلیون گردشگر چینی وارد استان سمنان شدند.

گفته می شود طولانی بودن صف وام ازدواج و سخت‌گیری بانک‌ها در اخذ ضامن و وثیقه و … موجب شده تا نارضایتی ها از عملکرد برخی بانک‌ها در این حوزه به دفعات مورد تأکید شخص رئیس جمهور قرار گیرد.​
گفته می شود تصاویری که به تازگی ثبت شده نشان می‌دهد هیرمند در افغانستان لب به لب پر از آب است و بارش‌ها و سیلاب‌ها، وضعیت آب رودخانه‌های افغانستان از جمله رودخانه‌های مرزی افغانستان و ایران را به سطح قابل توجهی رسانده‌اند؛ تصاویری که مسئولین باید با دقت ببینند و رصد کنند و به عنوان مستند برای مطالبه حقابه ایران در سال آتی آبی مورد توجه قرار دهند.
گفته می شود پس از جدی شدن بحث بازگشت نصرالله معین، معروف به معین به ایران، احمد سعیدی خواننده جوان ایرانی که مدتی‌ است زمزمه‌های بازگشتش مطرح شد، از هماهنگی‌ها برای بازگشتش به ایران پرده برداشت.

گفته می شود نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد رییس‌جمهور سابق آمریکا اقبال بیشتری برای رفتن دوباره به کاخ سفید در مقابل رقیب دموکراتش دارد.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*