گفته می شود

 

گفته می شود رسایی گفته حاکمیت شفافیت را موجب قوی شدن مجلس دانسته و گفته اگر مجلس بخواهد بقیه جاها را شفاف کند، اول باید خودش شفاف باشد. مجلس یک حقوق و یک درآمد دارد. حقوقش ۲۵ میلیون تومان است که واقعا ناچیز است اما درآمدش ته ندارد و هیچ کسی نمی تواند بر کاری که نماینده در این حوزه مرتکب می شود، نظارت کند و پدرسالارها و شخص سالارها از شفافیت در این حوزه فراری و نسبت به آن معترض هستند.یک عضو جبهه پایداری گفت: اگر شفافیت حاکم شود، دیگر هیچ مسئول و آقازاده ای نمی تواند سکوت کند و از مواهب بی شفافیتی بهره ببرد.

 

 

 

 

 

گفته می شود طحان‌نظیف در خصوص «عدم التزام‌ها» گفته عدم التزام به اسلام بدین معنا نیست که فرد مسلمان نیست بلکه عدم التزام عملی به اسلام نیز مدنظر است؛ یعنی اگر فردی از یک رانت استفاده کرده باشد یا از اموال عمومی و دولتی در جهت منافع فردی سوءاستفاده کرده باشد التزام عملی به اسلام ندارد.

 

 

 

گفته می شود رئیس بنیاد امید ایرانیان با صدور پیامی به مناسبت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تاکید کرده صندوق رای در یک انتخابات رقابتی می تواند مبدأ تحولات شگرف در جامعه شود و راه برون رفت از شرایط فعلی نیز از این طریق ممکن است.

 

 

 

گفته می شود فرماندار تهران با بیان اینکه «ان شاءالله عدد مشارکت در تهران عدد خوبی خواهد شد»، اظهار کرد: یکی از دلایلی که گاهی اعداد مشارکت در انتخابات در تهران پایین است این نیست که تهرانی‌ها رای نمی‌دهند، بلکه به این دلیل است یکسری از تهرانی‌ها برای رای دادن به حوزه‌های انتخابیه دیگری می‌روند تا به اقوام خود که کاندیدا شده‌اند رای دهند.

 

 

گفته می شود انصراف ایزدخواه از لیست امنا منتفی شد. روح‌الله ایزدخواه نماینده مجلس یازدهم و عضو ائتلاف گروه امنا که در صفحه مجازی اینستاگرام خود از حضور در ائتلاف امنا انصراف داده بود، نوشت: بنا به خواست استاد یوسفی و توصیه بسیاری از دلسوزان، موضوع انصراف بنده از امنا منتفی شد.

 

 

 

گفته می شود علی لاریجانی با انتشار پیامی ویدئویی از غلامرضا تاجگردون، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حمایت کرد.

 

 

 

گفته می شود رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، ۲۹ آذرماه ۱۴۰۲ در دیدار جمعی از علما و روحانیون گفته«گاهی مشارکت نکردن و رأی ندادن در انتخابات به معنای مشارکت و رأی دادن است. ما وقتی خودمان را کنار می‌کشیم، آن فردی که نباید انتخاب شود، انتخاب می‌شود. پس ما گرچه شرکت نکردیم اما رأی دادیم تا آن فردی که صلاحیتش خیلی بالا نیست، او حاکم و مسئول شود. این را چگونه می‌توانیم جواب بدهیم؟ ممکن است کسی از لحاظ حقوقی بگوید حضور در انتخابات حق است، تکلیف نیست، اما این حقی است که خیلی سریع تبدیل به تکلیف می‌شود.»

 

 

 

علی مطهری سر لیست انتخاباتی صدای ملت گفته احساس کردیم جز اقلیت حاکم، کسی قصد لیست‌ دادن ندارد و ما برای شکستن تک صدایی آمدیم و با تحریم انتخابات مخالفیم.

 

 

 

 

گفته می شود فرماندار علی‌آبادکتول گفته ۱۶ داوطلب حوزه انتخابیه این شهرستان معادل ۸۱ درصد در پایان مهلت قانونی انصراف دادند و در نتیجه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان با حضور سه داوطلب برگزار می‌شود.

 

 

گفته می شود جنبش انصارالله یمن روز سه‌شنبه حمله به کابل‌های زیردریایی اینترنت جهانی در دریای سرخ را تکذیب کرد. «حزام الاسد» عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن در واکنش به ادعاهای رسانه‌ای، گفت یمن به کابل‌های اینترنتی حمله نکرده و بارها بر این مساله تاکید کرده است. به نقل از شفق نیوز، الاسد افزود هدف از این شایعات این است که واشنگتن، تل‌آویو و لندن به جای توقف جنگ نسل‌کشی ارتش رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه که با حمایت آمریکا و غرب مرتکب می‌شود، افکار جهانی را علیه انصارالله تحریک کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*