گفته می شود

گفته می شود پس از آنکه عمو پورنگ به آهنگ‌های ساسی مانکن به عنوان آهنگ‌های دارای بدآموزی برای کودکان اعتراض کردند، ساسی یک آهنگ علیه او خواند و اصطلاحاً او را دیس کرد. حالا ساسی در آستانه پخش این آهنگ یک لایو ساختگی اینستاگرام با داریوش فرضیایی پخش کرده که خبرگزاری دولتی ایسنا در اقدامی غیرمنتظره آن را پخش کرده است. نکته قابل تامل اینکه در این ویدیو که خبرگزاری دولتی پخش کرده ساسی مشروب می‌خورد و کامنت‌ها نیز مملو از فحش است

 

 

گفته می شود محمدصادق جوادی حصار سخنگوی حزب اعتماد ملی درباره راهبرد حزب متبوعش برای حمایت از برخی نامزدهای انتخابات مجلس در سراسر کشور گفته همانطور که قبلا هم اعلام کرده بودیم اگر در سراسر کشور کاندیدای حزبی خودمان را داشته باشیم، حتما از او حمایت خواهیم کرد. علاوه بر این اگر کاندیدای اصلاح‌طلب باسابقه و رای‌آوری در سطح کشور حضور داشت، با استفاده از ظرفیت‌های حزب از او نیز حمایت می‌کنیم.

 

 

 

گفته می شود آرون بوشنل ۲۵ ساله یکی از اعضای نیروی هوایی ایالات‌متحده پس از خودسوزی مقابل سفارت اسرائیل در واشنگیتن در اعتراض به نسل کشی آمریکا و اسرائیل در غزه، جان خود را از دست داد. او فریاد می زد «دیگر در نسل کشی شریک نخواهد بود» و پس از آتش گرفتن فریاد می‌زد: «فلسطین را آزاد کنید».

 

 

 

گفته می شود وزیر آموزش و پرورش گفته مطابق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانشگاه فرهنگیان از سال آینده آزمون اختصاصی خواهد داشت و نظام جذب استاد و هیئت علمی آن کاملاً اختصاصی خواهد بود.

 

 

بازار سرمایه روز دوشنبه نیز همانند اغلب روزهای دو ماه اخیر با افت مواجه شد. روز دوشنبه شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با کاهش ۱۶ هزار و ۷۰۰ واحد در عدد دو میلیون و ۴۹ هزار و ۴۳۷ واحد ایستاد.

 

 

گفته می شود ولودیمیر زلنسکی در کی‌یف و در جریان یک کنفرانس خبری به خبرنگاران گفته به کنگره آمریکا امیدواریم و مطمئنم که (نتیجه کار) مثبت خواهد بود. آنها می دانند که ما ظرف یک ماه به حمایت نیاز داریم.وی همچنین ابراز امیدواری کرد که در چند ماه آینده نشست سران جهان در سوئیس برای گفت و گو در مورد طرح صلح کی یف برگزار شده و سپس این طرح صلح به روسیه ارائه شود. رئیس جمهوری اوکراین گفته امیدوارم این (اجلاس) بهار امسال برگزار شود. ما نباید این ابتکار دیپلماتیک را از دست بدهیم.

 

 

گفته می شود اکرچه بیابان بخشی از اکوسیستم طبیعی کره زمین است اما بسیاری کشورها به این سمت رفته‌اند تا مناطقی که به شکل تاریخی جنگلی بوده‌اند و حالا بیابان شده‌اند را احیاء کنند و حتی برخی کشورها در حال تبدیل مناطقی به جنگل هستند که به شکل تاریخی بیابان بوده‌اند. بومیان در منطقه مورد نظر مشارکت فعال دارند و با استفاده از دانش و تجربیات خود در زمینه مدیریت منابع آب و خاک، به احیای بیابان کمک می‌کنند. یکی از تکنیک‌های جالب و موثر برای احیای بیابان در تانزانیا حفر زمین است که به مرور سرسبز می‌شوند

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*