گفته می شود

گفته می شود سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید در پاسخ به این پرسش که شما در گذشته اعتقاد داشتید که سه روزه و با یک حکم ریاست جمهوری می توان بورس را درست کرد، آیا هنوز هم این اعتقاد را دارید؟، گفت: در آن مقطع چون منابع حقوقی ها هزینه نشده بود، هدفم این بود که منابع در صندوق تثبیت بازار برود و وارد بازچرخانی خرید و فروش شود و الان دیگر آن موضوع به لحاظ شکلی از کار افتاده است چون منابع آن وجود ندارد.

 

 

 

گفته می شود آمار گردشگران خارجی که در ماه نخست سال جدید میلادی به ترکیه سفر کرده‌اند، از افزایش چشمگیر سفر ایرانی‌ها به این کشور حکایت دارد.

 

 

 

گفته می شود محسن اسماعیلی در مورد ارزیابی‌اش از عملکرد خبرگان در عمل به وظیفه‌ی نظارت بر عملکرد رهبری، گفته«نگاهی وجود دارد که وقتی صحبت از نظارت بر رهبری به میان می‌آید خیال می‌کنند این تضعیف رهبری یا اهانت به رهبری است» او همچنین گفته «این وظیفه‌ای است که قانون اساسی به عهده‌ی ما گذاشته است. ولی در خود خبرگان هم کسانی وجود دارند که از اینکه این وظیفه را نام ببرند هم متاسفانه ابا دارند.»

 

 

 

 

گفته می شود رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که نتایج اولیه نشان می‌دهد ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه بر آخرین رقیب هم حزبی خود در کارولینای جنوبی پیروز شده است.

 

 

گفته می شود صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در پاسخ به اینکه «آیا ارقام احتمالی مطرح برای تعیین حداقل دستمزد کارگران با توجه به وضعیت فعلی تورم» تناسب دارد، گفته تاکنون هیچ رقمی از سوی وزارت کار برای تعیین افزایش حقوق کارگران در نظر گرفته نشده و در نهایت مصوبه شورای عالی کار تعیین‌کننده این موضوع است.

 

 

 

 

گفته می شود حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی ماندگاری روحانی مشهدی در یک برنامه تلویزیونی بدون اشاره به نام محمدباقر قالیباف و با اشاره تلویحی، از تماس خود با قالیباف درباره اقدام اسحاق قالیباف برای رفتن به کانادا پرده برداشت و گفت قالیباف به او گفته همه چیز کلاً دروغ است و ماندگاری نیز روی آنتن به این ترتیب حق را به قالیباف داد و کل ماجرا را یک تهمت تلقی کرد.

 

 

 

گفته می شود دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به برخورد با یک دانشگاه جعلی در کشور گفته این دانشگاه پول می‌گرفت تا دانشجوی پزشکی تربیت کند که با هماهنگی با نیروی انتظامی جلوی فعالیتش گرفته شد.

 

 

 

گفته می شود نیویورک تایمز در گزارشی با لیست کردن سلاح‌های آمریکایی که روسیه به ایران داده نظیر اف‌آی‌ام-۹۲ استینگر و اف‌جی‌ام-۱۴۸جاولین، ادعای بزرگ دیگری را نیز مطرح کرد و با انتشار تصاویر ماهواره‌ای از یکی از پایگاه‌های هوایی ایران، مدعی شد تصاویر نشان می‌دهد روسیه احتمالاً نخستین فروندهای سوخو ۳۵ را به ایران تحویل داده است.

 

گفته می شود پلیس هرمزگان اکرم لاهوری را به اتهام فعالیت در گروه تروریستی ضد شیعه سپاه صحابه و طی کردن دوره‌های آموزشی ساخت بمب در کشور پاکستان دستگیر کرد.

 

 

 

گفته می شود دادگاهی در روسیه حکم ضبط دارایی‌های شرکت لیند آلمان در این کشور را صادر کرد. این شرکت متهم است که به قرارداد خود با طرف روس برای ساخت تأسیسات فرآوری گاز در روسیه در سال ۲۰۲۲ عمل نکرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*