پیامک

 +۹۸۹۹۱۰۱۹۵۶۷۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
䐆✆䔀  ⸆䠆✆䜆㐆䔆䘆⼆찆䔀 ⼆㄀ ⸆㔆䠆㔀 縆䐀  ⠆䜀 㐆䜆ㄆ꤀ 蘆䜆꤆䘆⼀  ✆䈆⼆✆䔆✆⨀ ㄆ✀ 䔆⠆㈆䠆䐀 䄆ㄆ䔆✆찆찆
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با عرض سلام و وقت بخیر، فرعی شهید فروتن واقع در هفده شهریور ۲۹ بیرجند ، تبدیل به زباله دان شده و متاسفانه شهرداری و اداره بهداشت با توجه به پیگیری های مکرر صورت گرفته توسط اهالی هیچگونه اقدام مثبتی انجام نداده اند. احتمالاً این کوچه و اهالیش جزو شهر نیستند.
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام معصومیه پایین خیابان مسلم و زاگرس از نبود ورودی و خروجی مناسب از بلوار شهدای عبادی رنج می برد لطفا در خصوص احداث چهار راه یا میدان پیگیری نمایید.
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام. تا چه زمان باید شاهد از دست رفتن عزیزانمان درجاده مرگ باشیم.این بی تدبیری تاکی؟ مردم خسته شدن از قولهای شما . شمای مسئول که نمی توانی اعتبار از مرکز بگیری به خاطره خون این عزیزان باید استعفا می دادی
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام مسئولین محترم که در جاده های استان تردد نمی کنند تا شاهد وضعیت نابسامان جاده های استان باشند. هر روز شاهد تصادفات دلخراش در جاده ها استان  هستیم و کسی هم پاسخگو نیست و تنها مردم شاهد وعدهای توخالی هستند.  
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام بیشتر ظرفیت پروازهای استان توسط کارکنان دستگاههای اجرایی و مسئولان استان اشغال شده است و مردم بیچاره مجبورند زمینی تردد کنند. تا زمانی که مردم به وضعیت موجود اعتراض نکنند مشکل آنها حل نخواهد شد. اگر مسئولان مجبور شوند با اتوبوس تردد کنند قطعا مشکل دوبانده سازی جاده ها و پرورازهای استان رفع خواهد شد. 
۷ باعرض سلام استاندار محترم درحدود دوماه پیش فرمودند پروژه چهاراه پاسداران وغفاری کلنگ زنی میشود ولی دهی مبارک فجر هم تمام شد و خبری از کلنگ زنی نشد

 

 

 

با سلام برخی از کاندیداهای مطرح شده از سوی گروههای هیچ سابقه اجرایی و مدیریتی قابل قبولی ندارند لطفا مردم در انتخاب نماینده مجلس دقت کنند شاید بخشی از عقب ماندگی منطقه جبران شود. 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*