گفته می شود

گفته می شود آژانس اطلاعات داخلی پاکستان اعلام کرده که سالانه ۲.۸۱ میلیارد لیتر سوخت از ایران به پاکستان قاچاق می‌شود و ۹۹۵ پمپ‌بنزینِ پاکستانی سوخت قاچاق‌شدۀ ایران را می‌فروشند. این گزارش نشان می‌دهد که ۹۰ مقام دولتی و ۲۹ سیاستمدار پاکستانی در قاچاق سوخت ایران به پاکستان دخالت دارند.

 

 

گفته می شود سعید حدادیان گفته «ما مداحان بعضی اوقات دچار افراط و تفریط می‌شویم. بابت همین از همه مردم عذرخواهی می‌کنم.»
گفته می شود رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و ویتنام گفته اتفاقات اخیر و درگیری‌های منطقه‌ای باعث شد بازار ارز دوباره درگیر موج روانی و هیجانات کاذب شود که تا پایان سال عقبگرد خواهد داشت.
گفته می شود جواد هروی درباره آخرین تصمیم حزب اعتدال و توسعه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرده به لحاظ تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده دستمان خیلی باز نیست. ما فکر می‌کردیم شرایط بهتر شود و بتوانیم رقابت حداکثری داشته باشیم با این حال تلاش می‌کنیم که مشارکت حداکثری در انتخابات شکل بگیرد.
گفته می شود سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفته ۲۲ نفر از نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت شده‌اند.
گفته می شود طی هفته‌های اخیر سازمان هدفمندی یارانه‌ها اقدام به روز رسانی دهک‌بندی یارانه‌ها کرد و در به روز رسانی جدید دهک بسیاری از کاربران تغییر کرده است.
گفته می شود افزایش مالیات بر ارزش افزوده، اثرات منفی زیادی برای اقتصاد کشور دارد و الان زمان مناسبی برای این کار نیست. در شرایط تحریمی که تحت فشاریم، سیاست‌هایی از داخل مانند افزایش مالیات بر ارزش افزوده نیز به فشار مضاعف بر بخش تولید و صنعت و مردم می افزاید.
گفته می شود جلیل سالاری مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش گفته مقدار قاچاق بنزین کشور روزانه ۵ میلیون لیتر و مقدار قاچاق گازوئیل روزانه حدود ۷ میلیون لیتر برآورد می‌شود.با در نظر گرفتن قیمت هر لیتر بنزین و گازوئیل معادل ۰.۷ و ۰.۷۸ دلار طبق آمار بورس انرژی، کشور سالانه ۳.۲ میلیارد دلار از قاچاق سوخت خسارت می‌بیند.
گفته می شود مغاون وزیر با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۰ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر یارانه می‌گیرند، گفته سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده به منظور نظم بخشی هر چه بیشتر به پرداخت یارانه‌ها و مستمری‌های موضوع قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، از این ماه پرداخت‌های این سازمان براساس زمان‌بندی  انجام خواهد شد.
گفته می شود عمران خان در گفتگو با رسانه‌ها از زندان اظهار داشت که حزب تحریک انصاف از تقلب گسترده در روند انتخابات به دادگاه عالی شکایت خواهد کرد.
گفته می شود سایت حسن روحانی مدعی شده یکی از ورشکستگان ناپایدار اخیراً در یک برنامه تلویزیونی، ادعای سه، چهار سال گذشته خود را تکرار کرده و گفته که دکتر روحانی در ستاد قطعنامه ۵۹۸ اصرار داشت ایران اروندرود را به صدام ببخشد! این کارمند سابق وزارت خارجه که در کارنامه‌اش سفارت ایران در استرالیا و مکزیک را دارد و از حامیان جدی رئیس دولت‌های نهم و دهم به شمار می‌رود، چند سالی است خود را عضو ستاد قطعنامه ۵۹۸ در مذاکرات و قبل از آن (؟!) معرفی می‌کند، درحالی که او در سال‌های ۶۹-۱۳۶۷ صرفاً مدیرکل اطلاعات و مطبوعات بود و اصلاً جایگاه و شایستگی قرار گرفتن در جمع هیأت ایرانی مذاکره‌کننده در کنار آقایان دکتر حسن روحانی، حسن حبیبی، علی‌اکبر ولایتی، محمدجواد ظریف، سیروس ناصری، عباس ملکی، علی شمس اردکانی، جمشید ممتاز و بسیاری از دیپلمات‌های برجسته و وطن‌پرست کشور را نداشت، اما چند سالی است با جا زدن خود به عنوان عضو این ستاد ادعا‌هایی مضحک را به عنوان کشفی تازه‌یاب مطرح می‌کند تا در این دوران بی‌نصیبی سیاسی، پس از ناکامی از عنایت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (به رغم حمایت علنی از ایشان) و حمایت از محمود احمدی‌نژاد و دفاعیات مکرر از دولت سیزدهم و دو بار ردصلاحیت در انتخابات‌های ریاست‌جمهوری ۱۳۹۲ و ۱۴۰۰ حالا به لطف این لطایف در رسانه‌ها دیده شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*