گفته می شود

گفته می شود اگر مردم مشکلات اقتصادی و شرایط تحریم را پذیرفته‌اند انتظار هوشمندی بیشتری از تصمیم‌سازان دارند. اگر از متناسب‌سازی حقوق صحبت می‌شود درخواست تشکل‌ها جبران عقب‌ماندگی گذشته است نه اینکه در افزایش دستمزد بدون در نظر گرفتن نرخ تورم که حدود ۴۵ درصد است نیم آن هم در تعیین مزد لحاظ نشود، صحبت از افزایش ۲۰ درصدی با کدام عقل معاش قابل توجیه است؟

 

 

 

گفته می شود سایت حسن روحانی نوشته در پی اعلام نتایج اولیه بررسی صلاحیت‌های انتخابات خبرگان رهبری، حسن روحانی هفته گذشته در نامه‌ای به شورای نگهبان خواستار اعلام دلایل ردصلاحیت خود شده اما با گذشت یک هفته هنوز این شورا به نامه او پاسخی نداده و دلایل و مستندات خود را برای این تصمیم ارائه نکرده است.روز ۴ بهمن ۱۴۰۲ بنا به اطلاع یکی از مقامات شورای نگهبان، ردصلاحیت روحانی پس از سه دوره نمایندگی مردم سمنان و تهران در مجلس خبرگان رهبری توسط فقهای این شورا، اعلام و پیامک ردصلاحیت او روز شنبه هفتم بهمن ارسال شد.حجت‌الاسلام روحانی به این تصمیم اعتراض نکرد و در بیانیه و نامه به شورای نگهبان خواستار اعلام دلایل ردصلاحیت خود شد که هنوز دلایلی اعلام نشده است.

 

 

 

گفته می شود کارنامه عملکرد نمایندگان مجلس یازدهم از جهت نظم و تعهدشان برای حضور در جلسات مجلس زیر ذره‌بین رسانه‌ها قرار گرفت.آنگونه که روزنامه ایران روایت کرده، جدولی از درصد غیبت نمایندگان که براساس اطلاعات منتشرشده در سامانه اینترنتی شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی به آدرس shafanama.ir به‌دست آمده، نشان می‌دهد که اکبر احمدپور نماینده خواف با ۸۵.۴ درصد رکورد بیشترین غیبت در جلسات مجلس را از آن خود کرده و حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر با حضور در تمام جلسات منظم‌ترین نماینده بوده است.

 

 

 

 

گفته می شود در شرایطی که بازار خودرو ماه هاست، چشم انتظار تعیین تکلیف قانون واردات خودروهای کارکرده است، دولت ترجیح داده است در این باره سکوت کند؛ اما در خصوص واردات خودروهای برقی، تصمیم به ابلاغ نرخ سود بازرگانی این خودروها گرفته است.

 

 

گفته می شود رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری گفته پیش بینی ما این است که مشارکت در انتخابات بالای ۵۰ درصد است و ان شاء الله باز هم با حضور با شکوه مردم ایران اسلامی در پای صندوق های رأی، حماسه ای دیگر رقم بخورد.

 

 

 

گفته می شودپنتاگون اعلام کرده در حملات اخیر آمریکا به عراق و سوریه هیچ ایرانی جان خود را از دست نداده است.

 

 

 

 

گفته می شود علی اکبر رائفی پور در یک سخنرانی که ویدیویش را صفحاتش منتشر کردند، ادعا کرد یک معمم که در نجف آموزش دیده و به انگلیس سفر کرده و همجنس گرا بوده، پس از قبول شدن در آزمون خبرگان در برخی لیست‌های انتخاباتی نیز قرار گرفت اما در نهایت شناسایی و بازداشت شد! ادعاهای رائفی پور که با وجود دو روز گذشتن، واکنشی از سوی متولیان نداشته

 

 

 

گفته می شود پس از داوری درست علیرضا فغانی در بازی عراق و اردن در جام ملت‌های آسیا، که با اعتراض نابجای عراقی‌ها مواجه شد، امیر موسوی رایزن فرهنگی پیشین ایران در الجزایر در شبکه العهد عراق، درباره فغانی داور بازی عراق-اردن ادعا کرد: «فغانی فردی ضدحکومت و فراری است و به استرالیا پناهنده شده؛ مردم ایران از او متنفرند. او پرونده‌های سنگین دارد که شاید به حکم اعدام هم برسد!» او مدعی است فغانی در حوادث ۱۴۰۱ قتل انجام داده و به همین دلیل متواری و پناهنده است. این در حالی است که محمدرضا فغانی، برادر علیرضا فغانی و یکی از داورهای فوتبال ایران به سوئد پناهنده شد و درباره او نیز تاکنون چنین اتهاماتی از سوی مقامات قضایی منتشر نشده است. علیرضا فغانی اساساً به استرالیا پناهنده نشده است!

 

 

 

گفته می شود در پی حملات ارتش آمریکا و گروه‌های مقاومت منطقه علیه اهدافی در عراق و سوریه، «رابرت وود» معاون نماینده آمریکا در سازمان ملل در نشست شب گذشته شورای امنیت سازمان ملل با تکرار ادعا‌ها درباره نقش ایران در اقدامات گروه‌های مقاومت، از شورای امنیت خواست که ایران و آنچه گروه‌های نیابتی آن خواند را «کنترل کند.»

 

 

 

گفته می شود

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*