گفته می شود

گفته می شود با رای نمایندگان مجلس، چک های کاغذی صادره بانکی قبل و بعد از لازم الاجرا شدن قانون برنامه تا مصرف و هزینه کامل آن ها در سنوات بعد نیز معتبر است.

 

 

 

گفته می شود دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در ادامه سنت انتقاد از ناتو گفته در صورت وقوع حمله‌ای به آمریکا، این ائتلاف نظامی غربی کمکی به واشنگتن نخواهد کرد. وی گفته «ما برای ناتو هزینه می‌کنیم، ولی از آن سود زیادی نمی‌بریم؛ و می‌دانید – من از گفتن این موضوع در مورد ناتو متنفرم – اگر زمانی به کمک آن‌ها نیاز داشتیم، فرض کنید به ما حمله کردند، من فکر نمی‌کنم آن‌ها آنجا باشند. من این‌ها را می‌شناسم.»

 

 

 

گفته می شود تصور می‌شد جدایی یحیی گل‌محمدی با دستمزد نجومی در کنار جدایی میلاد سرلک به عنوان یکی از گران‌ترین بازیکنان پرسپولیس، رقم قابل توجهی به توانایی پرسپولیس در نیم فصل دوم اضافه کند اما حالا شنیده می‌شود که تفریق این رفت و آمد، فقط شش میلیارد تومان بوده است.

 

 

گفته می شود مصرف برق در ایران از بیشتر کشور‌های بزرگ و پرجمعیتی هچون مکزیک، اندونزی، ایتالیا و بریتانیا و ترکیه بیشتر است و در مقایسه با کشور‌هایی نظیر مصر با ۱۰۰ میلیون جمعیت دو برابر و پاکستان با ۲۴۰ میلیون تن جمعیت پنج برابر است!

 

 

گفته می شود انتظار شفافیتی در هزینه منابع صداوسیما می‌رود که ما در رسانه‌های مشابه نظیر بی بی سی شاهدش هستیم و بار‌ها دستمزد کارکنان و مدیران این سازمان اعلام شده است. دوم آنکه بودجه ۲۴ هزار میلیارد تومانی مبتنی بر همین نظارت، مرحله به مرحله اختصاص یابد و بدین ترتیب، دست‌کم این رقم کلان درست هزینه شود. نباید سال آینده در چنین ایامی درباره سرنوشت ۲۴ هزار میلیاردی سخن گفت که به سرنوشت ۸ هزار میلیارد سال ۱۴۰۲ مبتلا شده است.

 

 

 

گفته می شود  یک مورد دیگر از افشای یک فساد بزرگ وزارت دفاع اوکراین را به لرزه در آورده است. بر اساس اطلاعات نهادهای اطلاعاتی، مقامات و مدیران یک تامین کننده سلاح حدود ۴۰ میلیون دلار اختلاس کرده‌اند.

 

 

گفته می شود رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفته جمعیت ایرانیان داخل کشور ۸۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر است و با احتساب ایرانیان خارج از کشور جمعیت ایرانیان حدود ۸۷ میلیون ۵۰۰ هزار نفر برآورد می‌شود.

 

 

 

گفته می شود باید پرسید همین اندک مشتریانی که در حرف ، گفته شده برای خرید سهام دو باشگاه مقروض دولتی پا پیش گذاشته‌اند، براساس کدام اعتبار و اسناد مالی چندهزار میلیارد تومان بابت خرید بلوک عمده سهام سرخابی پرداخت کنند؟ از کجا معلوم صدها میلیارد تومان بدهی دیگر هم یک‌شبه خلق یا کشف نشود؟

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*