گفته می شود

گفته می شود سخنگوی سازمان امور مالیاتی، گفته مدیران یک بانک خصوصی کشور از ارایه اطلاعات تراکنش مشتری‌های خود به سازمان امور مالیاتی خودداری کردند که مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این بانک خصوصی ممنوع الخروج شدند.

 

 

گفته می شود طی توافقات صورت گرفته و موافقت مسئولان محلی در برخی از شهرها دانشگاه پیام نور به دانشگاه دولتی آن شهر، آموزشگاه فنی و حرفه ای و یا بعضا به دانشگاه فرهنگیان اختصاص داده شده است و بسیاری از کارکنان و اعضای هیات علمی آن به سایر دانشگاه ها منتقل شدند.

 

 

 

گفته می شود جاده یکطرفه فوتبال ایران به قطر، مسیر برگشت هم پیدا کرده و عبدالکریم حسن مدافع سابق السد و تیم ملی قطر به پرسپولیس پیوست!

 

 

 

گفته می شود سهمیه بنزین ۳۰۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت شخصی از ۱۵۰ لیتر به ۱۰۰ لیتر کاهش یافت. جلوگیری از قاچاق سوخت، یکی از توجیهات چنین تصمیمی برشمرده شد؛ اما سوالی که مطرح می شود این است که مگر قاچاق سوخت از طریق مردم عادی صورت می گیرد که کاهش سهمیه بنزین آن ها بتواند در این موضوع تاثیر بگذارد؟

 

 

گفته می شود محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری، در بخشی از فیلمی که از سخنرانی اش منتشر شده گفته است ظرف ۴۰ سال گذشته تولید در کشور ما ۲ برابر شده، اما مصرف ۷ برابر شده است. همه آن را گردن کلفت ها نخوردند بلکه بخشی به گردن باریک ها و کمر باریک ها هم رسیده است.

 

 

 

گفته می شود  شاخص کل بورس تهران با ریزش ۶ هزار و ۶۶۳ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۴۶ هزار و ۵۴۷ واحدی قرار گرفت و برای سومین روز متوالی در هفته جاری به روند نزولی خود ادامه داد.

 

 

 

گفته می شود براساس آمار چک‌های مبادله‌ای طی آذرماه ۱۴۰۲، ۹۲درصد از کل چک‌های مبادله‌شده در سامانه چکاوک وصول شده است، این نسبت از نظر مبلغی نیز معادل ۸۷.۵درصد است.

 

 

گفته می شود محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته «چینی‌ها الان ۲۰ تریلیون دلار ذخیره ارزی دارند ولی هر شهروند چین با روزی یک دلار زندگی می‌کند!» این در حالی است که حداقل درآمد در چین ۴۰۴۷ یوان معادل ۵۶۸ دلار است و ارزان غذا در چین یک تا دو دلار است. با در نظر گرفتن هزینه اجاره خانه، رفت و آمد و… زندگی با یک دلار در چین غیرممکن است. کف هزینه‌های متوسط یک خانواده دو نفره ۱۴۰۰ دلار و روزانه ۴۶ دلار است.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*