گفته می شود

گفته می شود طبق گزارش مرکز آمار، پارسال در مقطع ابتدایی بیش از ۱۷۵ هزار دانش‌آموز، در مقطع متوسطه‌ی اول حدود ۱۹۸ هزار دانش‌آموز و در مقطع متوسطه‌ی دوم نیز حدود ۵۵۷ هزار دانش‌آموز ترک تحصیل کرده‌اند.

 

 

گفته می شود فیلم سینمایی هاوایی به کارگردانی بهمن گودرزی با بازی امیر جعفری و امین حیایی در حالی روی پرده رفته که بازیگر دیگر این فیلم، ریحانه پارساست. ریحانه پارسا که چندین سال است از ایران رفته و در ترکیه حواشی وسیعی داشته، در این فیلم سکانس‌های قابل توجهی دارد. نکته قابل تامل اینکه پلان‌هایی از این فیلم در قالب یک موزیک ویدیو از زانکو منتشر شده که برخی پلان‌های ریحانه پارسا، بخشی از این کلیپ را تشکیل می‌دهد.

 

 

گفته می شود رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در واکنش به ادعای برخی منتقدان دولت که ردصلاحیت شده‌اند، نوشته  هیچگاه نمایندگان مجلس بدلیل انتقاد از دولت‌ها رد صلاحیت نشده‌اند.برای جلوگیری از بازی با افکار عمومی، مدعیان ردصلاحیت توسط شورای نگهبان، دلایل اعلام شده را علنی کنند.

 

 

 

گفته می شود مهدی تاج درباره بحث‌های جنجالی آرا انضباطی و استیناف در ماجرای سقف بودجه و لغو کسر امتیاز از دو تیم سپاهان و پرسپولیس، گفته اینکه بعضی‌ مدیران و افراد‎ برای احکام استیناف و بحث جریمه ها صحبت می‌کنند، یا مغرض هستند یا جاهل!اگر جاهل هستند که هیچ! به خودشان مربوط است و از جهل‌شان است. اگر مغرض هم هستند که باز نمی‌شود با آنها کاری کرد. تاج در ادامه مشخصا آمار و نشانی خطیر را می‌دهد و سوابق او را به رخ می‌کشد؛ بعضی از همین آقایان مدیر قبلا احکام محرومیت پنج ساله برای‌‌شان صادر شده بود و همین کمیته استیناف رای محرومیت آنها را نقض کرد و تغییر داد. آن موقع تغییر رای برای خودشان خوب بود الان بد شد؟ اینجا دادگاه تجدید نظر است و نه تایید نظر! در همه جای دنیا هم به همین شکل اتفاق می‌افتد. به نظر می‌رسد ماه عسل روابط خطیر با تاج به پایان رسیده و رئیس فدراسیون فوتبال متوجه خطرات و ترکش های انتصاب این چهره جنجالی به خودش شده است.

 

 

گفته می شود در پی تهدید مستقیم ارتش آمریکا ضد صنعا در رفع محاصره دریایی اسراییل، یک مقام یمنی هشدار داد که هر کشوری که در ائتلاف آمریکایی در دریای سرخ شرکت کند، امنیت دریایی خود را از دست خواهد داد.

 

 

 

گفته می شود پس از آنکه صادق زیباکلام در مصاحبه‌ای، وقوع حمله انتحاری به اجتماع کرمان توسط رژیم اسرائیل را غیرمحتمل خواند و آن را کار عوامل تکفیری خواند، مجری شبکه سوم سیما، او را کذاب زشت کلام خطاب کرد و تعابیر و اتهامات دیگری را نیز متوجه او نمود

 

 

گفته می شود دیوان عالی آمریکا با رسیدگی به پرونده رد صلاحیت دونالد ترامپ در ایالت کلرادو برای مرحله مقدماتی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا موافقت کرد.

 

 

گفته می شود وزیر ورزش و جوانان گفته ۲۶۳ هزار نفر در صف وام ازدواج قرار دارند که در تسریع آن باید تدبیر شود که دولت مردمی در پیگیری و حل مشکلات و دغدغه‌های جوانان بسیار مصمم است.

 

 

گفته می شود رییس ستاد انتخابات کشور گفته با گواهینامه، کارت پایان خدمت و گذرنامه هم می‌توان در انتخابات آتی رای داد.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*