گفته می شود

گفته می شود از ابتدای امسال تاکنون ۱۶۰ هزار و ۲۱۵ فقره پرونده مهریه در حوزه اجراییه شعب سراسر کشور ثبت شده است که به طور میانگین روزانه ۵۷۰ درخواست اجرای مهریه می‌شود.

 

 

 

 

 

گفته می شود با گذشت نه ماه از سال، بررسی تورم کالا‌های مصرفی در سفره مردم از تورم چند ده درصدی خبر می‌دهد؛ برای نمونه، تغییرات قیمت گوشت در یک سال اخیر نشان می‌دهد، در این مدت قیمت گوشت گوسفند بیش از ۱۳۰ درصد افزایش داشته است، در حالی که در سال جاری، میلیون‌ها دلار برای واردات نهاده دامی و گوشت قرمز از کشور خارج شده است.

 

 

 

گفته می شود کارشناسان درباره چشم‌انداز عرضه نفت ایران در بازار نظر‌های متفاوتی دارد؛ برای نمونه، الن والد، رئیس شرکت مشاوره ترانسورسال گفته «فکر نمی‌کنم بایدن تحریم‌های ایران را سخت‌گیرانه‌تر از اکنون اعمال کند.» در مقابل یک کارشناس انرژی در رویترز معتقد است، تحریم‌ها علیه صادرات نفت ایران، بیش از پیش تشدید خواهد شد.

 

 

 

گفته می شود کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی با صدور فرمان آماده‌باش به ارتش برای مواجهه با هر تهاجمی، اعلام کرده سیاست ایالات متحده جنگ را اجتناب‌ناپذیر می‌کند. وی گفته به دلیل تحرکات بی‌ملاحظه دشمنان برای تهاجم به ما، هر لحظه ممکن است جنگ در شبه جزیره کره رخ دهد.

وی به ارتش دستور داد برای پاسخ به هر حمله‌ای به منظور «آرام کردن کل قلمرو کره جنوبی» از جمله با بمب های هسته‌ای، در صورت لزوم، آماده شود.

 

 

گفته می شود پس از آنکه گردان‌های شهید عزالدین القسام از هدف قرار دادن یک نظامی صهیونیست با سلاح «M۹۹» خبر داد، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی کشف چند قبضه سلاح چینی در نوار غزه شد.

 

 

 

گفته می شود شورای جنگ رژیم صهیونیستی به رئیس سازمان جاسوسی این رژیم (موساد) اجازه داد تا طرح قطر برای آتش بس در غزه را پیگیری کند.

 

 

 

 

گفته می شود با موافقت نمایندگان مجلس، وزارت آموزش و پرورش مکلف شد سامانه الکترونیکی یکپارچه مدیریت، نظارت و ارزیابی مدارس غیردولتی را راه اندازی کند و تمامی اطلاعات از جمله میزان شهریه دریافتی، درآمدها و هزینه‌های آنها و هر نوع تسهیلات و حمایت­‌های دریافتی را به ­طور جامع، دقیق و شفاف در این سامانه ثبت کند. همچنین نمایندگان با تعیین ساعات تدریس تمام وقت معلمان دوره ابتدایی به میزان ۲۵ ساعت در هفته نیز موافقت کردند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*