گفته می شود

گفته می شود یکی از تالارهای پذیرایی استان خراسان جنوبی که در حریم رودخانه فصلی قرار گرفته در سال ۹۰ که اراضی آن واگذار شده ۲۶۰۰ متر از آن در حریم رودخانه بوده است. به گزارش یک پایگاه خبری طبق شنیده ها در سال ۹۱ یا ۹۲، ۱۲۰۰ متر از حریم رودخانه به سرمایه گذار واگذار و ۱۴۰۰ به صورت اجاره ای به این تالار جهت بهره برداری پارکینگ یا فضای سبز واگذار شده که بالافاصله دیوار ساحلی کشیده و مورد بهره برداری قرار داده است
مدیریت تالار سال های گذشته به دنبال خرید ۱۴۰۰ متر زمین باقی مانده مسیر رودخانه و توسعه تالار بوده و جدیدا درخواست مجددی داده که مورد تایید کارشناس مربوطه در استان قرار نگرفته است با راهنمایی یکی از مدیران غیر بومی مرتبط، مدیریت تالار پذیرایی درخواست هیات کارشناسی سه نفره از استان دیگر داده است. هیات سه نفر از استان مجاور پس از بازدید محل،ضمن تایید عدم حریم رکدخانه ،واگذاری حریم رودخانه را به نظر کارشناس مسئول اداره مربوطه در استان واگذار کرده اند.کارشناس مسئول استان هم بر اساس قانون و وظیفه شناسی، با واگذاری حریم رودخانه به مدیریت تالار موافقت نکرده است.اما مدیر مربوطه با تهدید دنبال عزل کارشناس و فشار بر روی نیروهای متعهد آن اداره کل برای گرفتن مجوز است تا حریم رودخانه به تالار واگذار کند.

 

 

 

گفته می شود با وجود آنکه ائتلافی به رهبری آمریکا وعده حمایت از شرکت‌های کشتی‌رانی در دریای سرخ را داده خبرگزاری رویترز از ادامه امتناع کشتی‌ها از تردد در دریای سرخ خبر داده است.

گفته می شود در اختتامیه کنفرانس جهانی ارتباطات رادیویی (WRC-۲۳) که در شهر دوبی برگزار شد، قواعد سرزمینی جمهوری اسلامی ایران به امضای مدیرعامل شرکت یاه‌کلیک رسید تا مقدمات فعالیت قانونی این شرکت برای ارائه خدمات اینترنت ماهواره‌ای در کشور فراهم شود.
گفته می شود فساد اداری و “جعل” در بالاترین سطح فوتبال ایران پیاپی فاش می‌شود و نهادهای قضایی فدراسیون فوتبال توانایی برخورد صریح و سریع با شکایات مستند را ندارند. بعداز افشای جعل مدیران استقلال از سوی مقام ارشد فدراسیون فوتبال، و ارجاع پرونده به همراه مستندات آن به کمیته اخلاق که تنها با یک دستور موقت مبنی بر محرومیت ۲۰روزه مدیر درجه سه این باشگاه، فعلا ماست‌مالی شد، حالا ماجرا بیخ پیدا کرده و عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال هم علیه مدیرعامل آبی‌ها، دادخواستی در محاکم عمومی طرح کرده است؛ اتهام منتسب به علی خطیر هم واضح اعلام شده؛ جعل امضا و اثر انگشت!

 

 

 

گفته می شود نمایندگان مردم در خانه ملت در مصوبه‌ای از لایحه هفتم توسعه، دولت را مکلف کردند تا نسبت به تأمین سبد معیشتی از جمله گوشت قرمز، گوشت سفید، تخم‌مرغ، پنیر، روغن مایع و ماکارونی برای ۵ دهک اول اقدام کند.

 

 

گفته می شود شبکه «سی‌اِن‌اِن»  از پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای توافق جدید آتش‌بس در نوار غزه و تبادل اسرا با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» خبر داد.

 

گفته می شود متولیان سیاست خارجی کشور باید به این پرسش پاسخ دهند، چرا به رغم اتهامات به ایران در رابطه با حمایت از روسیه در جنگ اوکراین و هزینه‌هایی که در این رابطه متحمل شده ایم، همچنان با وقاحت روسی در رابطه با جزایر سه گانه روبه رو هستیم؟ دستگاه سیاست خارجی باید پاسخ دهد، بعد از تیرماه امسال که روس‌ها با امارات درباره جزایر سه گانه همراه شدند، چه اقداماتی باید انجام می‌داده و نداده اند تا بار دیگر روس‌ها به خود اجازه تکرار چنین اشتباهی را ندهند؟

                              هشدار محسن‌رضایی به روسیه؛جزایر سه‌گانه،کریمه نیست

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*