گفته می شود

گفته می شود خبرگزاری آناتولی نوشته بخش ۱۷۰ کیلومتری دیوار امنیتی در استان وان در شرق ترکیه در امتداد مرز ایران که برای جلوگیری از عبور غیرقانونی، فعالیت‌های قاچاق و نفوذ تروریست‌ها احداث شده است، تکمیل شده است.

 

 

 

گفته می شود وزارت نیرو اعلام کرده که حدود ۲ میلیارد لیتر مازوت برای مصرف اضطراری در زمستان ذخیره شد و این یعنی در صورت استفاده، آلودگی هوا در زمستان رکورد خواهد زد.

 

 

گفته می شود یک روزنامه عبری مدعی شد که تلاش برای پمپاژ آب دریا به شبکه تونل‌های جنبش حماس در نوار غزه با موفقیت آزمایش شده‌است.

 

گفته می شود این روزها که مردم سراسر دنیا شاهد تهدید ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی به دزدیدن مشاغل‌شان هستند، با دیدن فیلم پیشخدمت رباتی در شبکه اجتماعی دوئین (نسخه چینی تیک‌تاک) در رستوران چینی بسیار حیرت کرده و البته نگران شدند. این پیشخدمت اندرویدی بسیار شبیه انسان با مشتریان رستوران در تعامل بود. او سفارش‌ها را می‌گرفت و سپس غذایشان را سر میزشان می‌آورد و درست مانند یک انسان واقعی رفتار می‌کرد. این ویدیو در شبکه اجتماعی آنقدر سروصدا به پا کرد که برخی از خبرنگاران تصمیم گرفتند، آن ربات را از نزدیک ببینند. اما وقتی دریافتند این ربات اندرویدی، خانم ۲۶ ساله صاحب رستوران است که به‌شکل ربات ظاهر شده است، بیشتر تعجب کردند.

 

 

گفته می شود آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد از گرانی شدید کالاها و خدمات به شدت انتقاد کرد و خواستار تدبیر دولتمردان شد.

 

 

 

 

گفته می شود جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سایه زمزمه‌ها درمورد کاهش چشمگیر کمک‌های نظامی به اوکراین گفته حمایت از کی‌یف نه تنها برای جنگ با روسیه بلکه برای امنیت ما است.

 

 

 

گفته می شود رمضان قدیروف، رهبر چچن، پیش‌بینی کرد که جنگ اوکراین و روسیه احتمالا تا بهار یا تابستان ۲۰۲۴ پایان یابد چرا که به اعتقاد او «کی‌یف تمام منابع لازم را تمام می‌کند.»

 

 

 

گفته می شود رفتار غیر عادی بانک مرکزی در سال ۱۴۰۱ در مورد تخصیص ارز به چای ابهام برانگیز است. با توجه به اینکه ثبت سفارش برای این واحد تولیدی و مابقی آن‌ها بدون سقف وجود داشته و در حال حاضر نیز وجود دارد، پرسش اصلی اینجا این است که چرا بانک مرکزی این افزایش ۸۰ درصدی تامین ارز را در مورد برنج یا شکر انجام نداد؟! یعنی چرا در بین این همه ثبت سفارش که همگی ۲ تا ۳ برابر نیاز کشور است، فقط چای را انتخاب کرده و در چای هم عمده تخصیص‌ها برای دبش انجام شده است؟

 

 

 

گفته می شود پژوهشگران چینی در یک شاهکار علمی، یک روش درمانی هیدروژنی ابداع کرده‌اند. آنها یک رویکرد پیشرفته را معرفی کرده‌اند که از ایمپلنت‌های مبتنی بر فناوری نانو برای تحویل هیدروژن استفاده می‌کند و می‌تواند به مشکلات مربوط به پیری و بیماری‌هایی مانند آلزایمر کمک کند.

 

 

 

 

 

گفته می شود معاون فناوری و توسعه‌ی نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی گفته افرادی که سود سهام عدالت دریافت نکرده اند با ویرایش شماره شبا در سامانه سجام، سود مرحله اول را به صورت یکجا با مرحله دوم دریافت می‌کنند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*