گفته می شود

گفته می شود سخنگوی دولت در واکنش به طرح ابهاماتی درباره معرفی‌نشدن ۶۰ مدیر متخلف دولتی به قوه قضائیه اظهار کرده مدیران یادشده به یک پرونده خاص مرتبط نبودند.

 

 

 

گفته می شود در آستانه دربی ۱۰۲ اعلام شده دولت تا سه ماه دیگر استقلال و پرسپولیس را می‌فروشد دولت در دو سال گذشته، بخشی از سهام مالکیت این دو باشگاه را در بورس عرضه کرده و به مردم فروخته است. به نظر می‌رسد دولت از شیوه فروش سهام خرد در بورس اوراق بهادار منصرف شده و می‌خواهد مالکیت دو باشگاه را به شکل ترکیبی و بلوک سهام به شرکت های خصولتی متمول کشور منتقل کند.

 

 

گفته می شود رئیس پلیس راهور فراجا گفته تا ماه گذشته در تصادفات بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر کشته و ۲۶۰ هزار مجروح شده‌اند و این روند به هیچ عنوان مطلوب نیست.

 

 

 

گفته می شود دیوان عدالت اداری اخیرا با صدور یک رأی به انفصال از خدمت یک ساله صادق ستاری‌فرد معاون وزارت آموزش و پرورش حکم داده است. دلیل این موضوع مربوط به شکایت تعدادی از معلمان مأمور به مدارس خارج از کشور است که نسبت به عدم پرداخت بخشی از حق مأموریت خود شکایت داشتند.

 

 

گفته می شود حضور فرماندار ناکازاکی در بازی دوستانه النصر با پاری سن ژرمن در ژاپن جنجال به پا کرده است. طبق گزارش مارکا، کنگو اویشی فرماندار ناکازاکی، برای تماشای بازی دوستانه النصر مقابل پاری سن ژرمن، از بودجه دولتی استفاده کرده است. این مسابقه ماه جولای در شهر اوزاکا، در فاصله ۵۳۷ کیلومتری ناکازاکی برگزار شده بود.کنگو اویشی، فرماندار شهر ناکازاکی، ممکن است به دلیل تماشای بازی کریستیانو رونالدو مقابل پاری سن ژرمن شغل خود را از دست بدهد.

 

 

 

گفته می شود پس از اظهارات قالیباف جو غالب مجلس به حمایت از رد کلیات لایحه بودجه درآمد، به طوری که حمایت‌های حاجی‌بابایی به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه از کلیات لایحه دولت اثری نداشت و در نهایت کلیات لایحه بودجه با ۱۲۷ رای مخالف در برابر ۹۰ رای موافق رد شد.

 

 

 

گفته می شود نمایندگان مجلس شورای اسلامی به رغم اینکه کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق به تصویب رسیده بود، آن را رد کردند. مولفه‌های مختلفی از سوی نمایندگان برای رد لایحه بودجه ۱۴۰۳ مطرح شد که عدم استفاده دولت از احکام برنامه هفتم درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و حقوق‌بگیران نیز از جمله آن بود.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*