دستگیری عاملان آدم ربایی در بیرجند

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌جنوبی از دستگیری عاملان آدم ربایی پسربچه ۱۴ ساله در شهرستان بیرجند خبر داد.

دستگیری عاملان آدم ربایی در مرکز خراسان‌جنوبی

 سرهنگ کاظم صادقی،امروز در رسانه ها اگفت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در شهرستان بیرجند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، پسربچه ای ۱۴ساله توسط سرنشین یک خودروی سواری در زمان تعطیلی از مدرسه در یکی از خیابان های شهر بیرجند ربوده و به مکان نامعلومی انتقال داده شده‌ است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد عامل اصلی آدم ربایی با انگیزه انتقام گیری از پدر کودک، با کمک ۲ نفر از همدستانش اقدام به ربودن پسر بچه کرده و سپس از محل متواری شدند.

سرهنگ صادقی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس با روش های نوین کشف جرم و انجام کارهای اطلاعاتی، بلافاصله ۲ همدست آدم ربا که زن بودند را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه با بررسی و انجام اقدامات پلیسی مشخص شد فرد آدم ربا همسر سابق شاکی بوده و قصد انتقال غیر قانونی پسر بچه به خارج از کشور را داشته  است که در کمتر از ۹ ساعت طی یک عملیات غافلگیرانه در محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی دستگیر شد و پسر بچه به آغوش خانواده بازگشت.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی در پایان خاطر نشان کرد: عامل اصلی آدم ربایی و همدستش با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*