گفته می شود

گفته می شود ورود زمینی رژیم صهیونیستی به غزه، بدترین انتخابی است که می‌تواند از سوی کابینه اضطراری نتانیاهو اتخاذ شود، به ویژه آنکه گروه‌های مقاومت دیگر در منطقه، هشدارهای جدی صادر کرده‌اند. گفته می شود طبق توافقی که میان گروه های مقاومت در “اتاق عملیات مشترک” صورت گرفته، در صورت حمله زمینی اسرائیل به غزه، حزب الله جبهه شمالی نبرد علیه اسرائیل را باز می کند.

 

 

 

گفته می شود فدراسیون فوتبال ایران در واکنش به رای ۹۴درصدی مخاطبان یک برنامه تلویزیونی علیه عملکرد این نهاد، با انتشار بیانیه ای شدیدا علیه صداوسیما و مهمانان برنامه مذکور موضع گرفت! در این بیانیه آمده است. باور کردنی نبود! در جمعه شبی که تیم ملی فوتبال کشورمان در حال آماده سازی برای رقابت با تیم ملی اردن بود و ساعاتی قبل، نام جمعی از بازیکنان شایسته فوتبال ایران و همچنین فدراسیون فوتبال در میان کاندیداهای بهترین در قاره آسیا مطرح شد، طبق یک فرایند برنامه ریزی شده زمزمه هایی عجیب و ناموزون علیه فوتبال کشور نه از تلویزیون های معاند که متاسفانه از آنتن رسانه ملی به سمع و نظر علاقمندان به فوتبال رسید که جای تاسف و تامل فراوان دارد. دست های پشت پرده این بار در برنامه ریزی خود فکر همه چیز را کرده بودند و در اتاق فکرشان به خیال خود به جایی رسیده بودند که دیگر برسند به آنچه می خواهند. دعوت از واعظی آشتیانی که به صورت کلی یک سال و نیم در مجموعه باشگاه استقلال در انتهای دهه هشتاد حضور داشت و همیشه از فضای ناپاک فوتبال سخن می گوید اما ۱۴ سال است فوتبال را رها نکرده و از هر دری سخنی….!

 

 

 

گفته می شود مهاجرت نیروی انسانی متخصص از ایران اتفاق جدیدی نیست، سال‌هاست که درباره آن گفته و نوشته می‌شود، اما هرچه می‌گذرد شکل و شمایل جدید پیدا می‌کند، یعنی اگر تا دیروز خیلی‌ها نگران مهاجرت رتبه‌های برتر کنکور بودند، یا مثلاً همه از جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های ایران در دانشگاه‌های سایر کشورها صحبت می‌کردند، امروز همان خیلی‌ها نگران مهاجرت دانشیارها یا استاد تمام‌های دانشگاه‌ها هستند، کسانی‌که سال‌ها نخبه‌های کنکوری زیر دست‌شان پرورش پیدا کردند و اگر جوانی مهاجرت می‌کرد دل‌ها به بودن این استادان در دانشگاه و پرورش جوانی دیگر خوش بود که شاید او مهاجرت نکند.

 

 

 

گفته می شود  وزارت کشور مصر اعلام کرد که دروازه گذرگاه «رفح» را با دیوار‌های بتنی مسدود کرد. شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در تاریخ ۱۹ مهرماه گزارش داده بود که رژیم اسرائیل، مصر را درباره هرگونه کمک‌رسانی به نوار غزه تهدید کرده است.

 

 

 

گفته می شود  نایب‌رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با تاکید بر ضرورت ساماندهی اتباع خارجی، بیان کرد: در بحث ساماندهی مهاجران یک طرحی از سوی نمایندگان مجلس به منظور تشکیل سازمان مهاجرت تهیه شد. از سوی دیگر دولت نیز لایحه ای تحت عنوان ساماندهی اتباع به مجلس ارائه کرد. طرح مجلس و لایحه دولت در قالب یک طرح ادغام شد و از سوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به صحن مجلس آمد و کلیات آن به تصویب رسید.

 

 

گفته می شود خبرنگار بی بی سی جهانی از کارشناس نظامی می‌پرسده «فنس های مرزی که من با دو چشم خود دیده‌ام، نفوذناپذیرند، برجک های دیده‌بانی اسرائیل با صدها دوربین، رادار و حسگر در کنارشان قرار گرفته اند، از قرار معلوم از ۲۹ موضع به این فنس‌های نفوذناپذیر رخنه کردند‌‌، پس ارتش اسرائیل کجا بود؟» کارشناس پاسخ می‌دهد: «هیچ فنسی به ویژه برای سازمان با اراده ای که ایران آن را آموزش داده است نمیتواند نفوذناپذیر باشد…»

 

 

گفته می شود معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفته برنامه‌ای برای حذف دهک‌ها در دولت وجود ندارد و همه کسانی که یارانه می‌گیرند، همچنان مشمول دریافت یارانه اند اما به زودی تغییراتی در دهک‌ بندی خانوارها انجام می‌شود.

 

 

 

گفته می شود خبرگزاری فرانسه  به نقل از یک مقام آگاه آمریکایی اعلام کرد که مصر و رژیم اسرائیل موافقت کرده‌اند که به شهروندان ایالات متحده اجازه دهند در روز جاری از طریق گذرگاه رفح، نوار غزه را ترک کنند.

 

 

 

گفته می شود مقام ارشد وزارت خارجه روسیه در میانه جنگ بین نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مسکو با حماس در تماس است و در صورت تمایل این جنبش، این ارتباط همیشه ادامه خواهد داشت.

 

 

 

گفته می شود جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد هفته دوم خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و به نظر می رسد پیامدهای غیرقابل ترمیم زیادی را برای این رژیم به دنبال خواهد داشت.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*