گفته می شود

گفته می شود ما با ناعدالتی در تعطیلات مواجه هستیم. یعنی نصف مردم ایران که روز‌های پنجشنبه هر هفته تعطیل هستند، بیشترین تعطیلات دنیا را دارند و نصف دیگر مردم ما کمترین تعطیلات دنیا را دارند، چون در روز‌های پنجشنبه هم باید به سرکار بروند. در این موضوع شاهد نوعی بی‌عدالتی هستیم و برای ساماندهی تعطیلات کشور باید اقدام لازم انجام شود.

 

 

 

گفته می شود دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت نقل‌قول منتشرشده در برخی کانال‌های خبری از رئیس‌جمهوری درباره آمادگی ایران برای مذاکره غیرمستقیم با آمریکا در حاشیه اجلاس سازمان ملل را تکذیب کرد.

 

 

 

گفته می شود وزارت خارجه کره جنوبی با صدور بیانیه‌ای ضمن تائید خبر انتقال وجوه مسدود شده ایران به کشور قطر، نسبت به بهبود روابط میان سئول و تهران ابراز امیدواری کرد.

 

 

 

گفته می شود ایالات متحده آمریکا و سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان با صدور بیانیه‌ای مشترک و تکرار ادعاهای سیاسی درباره مسائل پادمانی علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان، خواستار تجدیدنظر ایران در لغو انتصاب بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شدند.

 

 

 

گفته می شود وزارت دفاع جمهوری آذربایجان از آغاز عملیات نظامی علیه نیروهای قره باغ خبر داد. منابع خبری در قره باغ می گویند باکو از چند جبهه عملیات نظامی خود را آغاز کرده است.

 

 

گفته می شود جمهوری آذربایجان اعلام کرد یک کامیون به دلیل انفجار مین کاشته شده از سوی ارمنستان در منطقه “خوجاوند” جمهوری آذربایجان منفجر شد که در نتیجه آن چهر کارمند وزارت کشور کشته شدند.

 

 

 

گفته می شود «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا در واکنشی دوباره به توافق مبادله زندانیان بین واشنگتن و تهران، بار دیگر خواستار استیضاح «جو بایدن» رئیس جمهور کنونی این کشور شد. ترامپ طی پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «تروث سوشال»، از قانونگذاران جمهوری‌خواه کنگره آمریکا خواست که هرچه سریع‌تر با توسل به متمم ۲۵ قانون اساسی این کشور، بایدن را به دلیل بی‌کفایتی استیضاح کنند. وی در این‌ باره نوشت: «بعد از اینکه دیدیم در این مدت کوتاه چه بر سر آمریکای زیبای ما آمده است؛ مانند فرار از افغانستان، تورم خود تحمیلی، استقلال انرژی، وحشت مرزهای باز و اکنون پرداخت ۶ میلیارد دلار برای آزادی ۵ گروگان از ایران… .»

 

 

 

گفته می شود پنجاه کشور در نشست عربی اروپایی در نیویورک، راه‌های احیای روند صلح در خاورمیانه را در میان هشدارهای عربستان درباره ناامیدی از اجرای راهکار تشکیل دو دولت میان فلسطین و رژیم صهیونیستی بررسی کردند.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*