گفته می شود

 

گفته می شود معاون راهبردی قوه قضائیه گفته در صورت نهایی شدن ماده مرتبط با ممنوع الخروجی در برنامه هفتم، نیروی انتظامی باید ممنوع الخروجی را به افراد اطلاع دهد.
گفته می شود آمار هفتگی وزارت بهداشت از کووید ۱۹ در کشور، نشان می‌دهد که موارد ابتلای روزانه به بیش از ۱۵۰ نفر رسیده است.
گفته می شود آلمان‌ها به لابی‌های صهیونیستی تعهد داده‌اند که به صورت مستمر، موضوع غیر صلح‌آمیز و تنش‌زا بودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران را به مثابه یک گزاره القایی در فضای عمومی و سیاسی جهان مطرح کرده و در راهبرد فشار حداکثری و هدفمند علیه ایران، نقش یک تسریع‌کننده را ایفا کنند.
گفته می شود رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه تعدادی خودرو وارداتی از گذشته در گمرکات مانده و تعدادی هم به تازگی وارد شده است، گفته در صورتی که صاحب کالا و گمرک درخصوص ارزش‌گذاری این خودروها به توافق نرسیدند، این خودروها به عنوان اموال متروکه اعلام‌ و به مزایده گذاشته می‌شود.
گفته می شود احمد نجفی گفته همچنان اقدام خودم در گل گرفتن در خانه سینما را اقدام درستی می‌دانم که تبدیل به هشدار به برخی از این افراد شد تا از درون خانواده سینما به همکاران خود ظلم نکنند. مردم هم در این سال‌ها واکنش‌های بسیار مثبتی به این اقدام من داشته‌اند. حتی در سفر‌هایی که با خارج از کشور دارم این اقدام من را به یاد دارند و درود می‌فرستند که جلوی بی‌عدالتی ایستاده‌ام.
گفته می شود طبق توافقات صورت‌گرفته، همزمان با تایید واریز منابع مالی آزاد شده ایران به حساب‌های متعلق به بانک‌های ایرانی در قطر، فرآیند تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا انجام می‌شود.
گفته می شود رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف محموله بزرگ سلاح و ابزارآلات آمریکایی ویژه آشوب و اغتشاش از یک فروند شناور در بدو ورود به مرزهای آبی جنوب کشور خبر داد.مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد: با هماهنگی رئیس حوزه قضایی شهرستان بندرخمیر و در نتیجه رصد و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) یک محموله بزرگ سلاح و ابزارآلات آمریکایی ویژه آشوب و اغتشاش در بدو ورود به مرزهای آبی جنوب کشور کشف و ضبط شد. وی با اشاره به اینکه محموله مذکور در یک فروند لنج باری جاسازی شده بود، تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) پس از اطلاع از انتقال این محموله بزرگ سلاح که شامل بیش از ۶ هزار عدد شوکر برقی ساخت آمریکا است و می‌تواند در آشوب و اغتشاشات مورد استفاده قرار گیرد، عملیاتی را برای توقیف محموله مورد نظر طراحی و اجرا کردند.

 

 

 

 

گفته می شود سخنگوی وزارت خارجه روسیه با محکوم کردن نیت سه کشور انگلیس، آلمان و فرانسه موسوم به «تروئیکای اروپایی» برای نقض عامدانه الزامات برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) درباره برنامه هسته‌ای تهران را محکوم کرد.زاخارووا به اظهارات جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مبنی بر اینکه سه کشور اروپایی مذکور قصد دارند تحریم‌های هسته‌ای و موشکی علیه ایران را حفظ کنند، واکنش نشان داد.

 

 

 

گفته می شود دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا از اظهارات ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مورد خودش استقبال کرد و این اظهارات را دلیلی بر اثبات حقانیت موضعش در مورد درگیری در اوکراین دانست. به گزارش راشا تودی، پوتین پیشتر گفته بود که اگر ترامپ بنا بر اظهاراتش خودش می‌تواند ظرف چند روز درگیری در اوکراین را حل و فصل کند، مسکو خوشحال خواهد شد.

گفته می شود رییس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگری کشور گفته مطابق آنچه وزیراقتصاد گفته است تا پایان سال تورم حدود ۴۰درصد است، بنابراین انتظارمان این است که دولتی فکری به حال قدرت خرید کارگران کند.
گفته می شود مقامات آمریکایی اخیرا تحریم‌های علیه روسیه به خاطر درگیری نظامی با اوکراین را افزایش داده و نام ۱۰۰ شرکت و ۲۰ تبعه روس را به فهرست سیاه تحریم‌های خود اضافه کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*