گفته می شود

گفته می شود چند سالی است که موضوع قیمت بنزین و افزایش آن مطرح می‌باشد و این روز‌ها دوباره زمزمه‌هایی مبنی بر افزایش قیمت بنزین به گوش می‌رسید که توسط وزیر نفت برای چندمین مرتبه تکذیب کرد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که برآورد قیمت هر لیتر بنزین در صورت‌های مالی شبندر برای سال جاری ۱۹ هزار تومان می‌باشد.

 

 

 

گفته می شود مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفته از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۲، ۹۱۴ نفر از اتباع ایرانی که در دیگر کشورها زندانی بودند، آزاد و یا به کشور منتقل شده‌اند.

 

 

 

گفته می شود آمنه‌سادات ذبیح‌ پور خبرنگار خبرگزاری صداوسیما می گوید بالاخره پس از چهار سال رای دادگاه علیه سپیده قلیان به دلیل اتهامی که به من وارد کرده بود، صادر شد. او گفته است: طبق رای دادگاه، ۱۵ ماه حبس برای وی در نظر گرفته شده که البته ممکن است به دادگاه تجدیدنظر برود. ذبیح پور گفته است: شکایت کردم تا مردم متوجه دروغ این افراد شوند؛ افرادی که بازوی رسانه های بیگانه در داخل کشور شدند؛ به نظر می رسید پرداختن به پشت پرده این افراد می تواند سواد رسانه ای مردم را بالا ببرد.

 

 

گفته می شود وزیر آموزش و پرورش با انتشار ویدئویی به بیان سخنانی پیرامون بازتاب صحبت‌هایش درباره مدارس غیر دولتی در یکی از برنامه‌های تلویزیونی پرداخت و گفت: نسبت ناروای تبعیض به این دولت با این عملکرد، هیچ خریداری نخواهد داشت.

 

 

 

گفته می شود تیم ایران با باختن هر ۵ مسابقه خود در جام‌جهانی تنها بالاتر از اردن ایستاد. مدیریت در راس فدراسیون پرقدمت بسکتبال که به قشر دانشگاهی منتسب است، نیازمند شاخصه‌های اخلاقی، علمی و البته تجربه و سابقه است که داوری از اغلب این پارامترها بی‌بهره بوده.

 

 

گفته می شود یک دامدار اهل بکران اسفندماه سال ۱۴۰۰، قیمت ۵۰۰ هزار تومان گوشت قرمز را برای یک سال بعد پیش‌بینی کرده بود. این ویدیو نشان می‌دهد این دامدار از وزیر کشاورزی که مدتی پیش تغییر کرده، آینده نگرتر بود و شاید بهتر باشد از توانایی او برای تنظیم بازار نیز استفاده کرد!

 

 

 

گفته می شود خبری مبنی بر لیست نمایندگان دریافت کننده خودرو در کانال‌های تلگرامی منتشر شد، در میان اسامی نمایندگانی که این رسانه‌ها مدعی شدند خودرو دریافت کردند نام شهریار حیدری نیز به چشم می‌خورد.

 

 

 

گفته می شود بر اساس اظهارات گزارش شده توسط رئیس آژانس فضایی روسیه، مسکو یک موشک بالستیک قاره پیما پیشرفته خود را که قابلیت حمل کلاهک اتمی دارد، در حالت آماده‌باش جنگی قرار داده است

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*