گفته می شود

 

 

گفته می شود یک عضو کمیسیون اصل ۹۰ از ورود این کمیسیون به موضوع واگذاری خودو را به نمایندگان مجلس خبر داد. یک عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا گفت کمیسیون اصل ۹۰ به ماجرای واگذاری خود را به نمایندگان ورود پیدا کرده است. وی افزود: پرونده خودرو‌های شاسی بلند داده شده به نمایندگان در کمیسیون اصل ۹۰ مفتوح است و ما در حال بررسی موضوع هستیم نتایج کار متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

 

گفته می شود ابراهیم متقی رییس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران گفته اگر سیاستگذاری کنیم که نه خودمان بفهمیم چه کار می‌کنیم و نه مردم بفهمند چه کار می‌کنیم راه به جایی نمی‌بریم. رییس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران گفته از ۸ دانشجوی بازداشتی دانشکده، ۷ دانشجو با سهمیه ایثارگری بودند.

 

 

گفته می شود جویجری نائب رییس کانون وکلای استان خوزستان با اشاره به جلوگیری از برگزاری مراسم افتتاحیه همایش اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران در اهواز گفته نیروی حراست محل برگزاری مراسم درخواست کرد که وکلا کروات نزنند و به همین دلیل از برگزاری مراسم افتتاحیه همایش جلوگیری کردند.

 

 

گفته می شود وزیر دفاع رژیم صهیونیستی در لفاظی ضد ایرانی جدید خود پنجشنبه (چهارم مه) مدعی شد ایران مواد شکافت‌پذیر کافی برای پنج بمب اتمی را جمع‌آوری کرده است. او در حین سفر خود به آتن، در گفت‌وگو با وزیر دفاع یونان مدعی شد: اشتباه نکنید–ایران با یک بمب راضی نخواهد شد. ایران تاکنون مواد غنی‌شده تا ۲۰ و ۶۰ درصد را برای پنج بمب به دست آورده است. وی در ادامه این ادعاها گفت: پیشرفت ایران و غنی‌سازی تا ۹۰ درصد اشتباه بزرگی از سوی ایران خواهد بود که می‌تواند منطقه را شعله‌ور کند. گالانت در بخش دیگری از ادعاهایش گفت: اسرائیل به ایران اجازه نخواهد داد به تلاش برای ایجاد پایگاه نظامی در سوریه ادامه دهد.

 

 

گفته می شود سیدمصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس نوشته در حالی که خیابان‌های شهر‌های کشور انباشته از سواری شده و نتیجه آن ازدحام و راهبندان و تشدید آلودگی هوا است چاره در اصلاح و تقویت ترابری عمومی است. چرا با تقدیم لایحه دو فوریتی برای تجویز واردات خودرو‌های مستعمل عوام فریبی و توقع آفرینی می‌شود؟

 

 

گفته می شود جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس در مطلبی در صفحه توییتر خود ‏از هیات رئیسه مجلس و بازرسی ریاست جمهوری درخواست کرد اسامی همه نمایندگان یا مسئولان دریافت کننده خودرو شاسی بلند (بدون‌نوبت و به نرخ کارخانه) را اعلام کنند. این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که هیات رئیسه مجلس در راستای شفافیت این اسامی را منتشر کند.

 

 

گفته می شود در ویدئوی جدیدی که توسط القاعده منتشر شد، خالد بطرفی رهبر شاخه یمن، احیای روابط دیپلماتیک بین ایران و عربستان سعودی را محکوم کرد. به گزارش میدل ایست مانیتور، بطرفی توافق تهران-ریاض و همچنین مذاکرات سعودی با انصارالله را مصداق شکست در مقابل شیعیان دانست و آن را محکوم کرد. او همچنین به امارات متحده عربی نیز بابت حمایتش از جدایی‌طلبان جنوب یمن تاخت؛ پس از اینکه القاعده یمن در پایان سال گذشته قلمرو قابل توجهی را در پایگاه جنوبی خود در استان ابین از دست داد.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*