گفته می شود

گفته می شود رئیس دانشگاه تهران گفته ایران در صدر کشور‌هایی است که دانشجویانش به کشور‌های جهان اول سفر می‌کنند. عوامل مختلفی در مهاجرت نخبگان دخالت دارد و مهمترین علت این است که فرصت های شغلی برایشان فراهم نشده است. نخبگان ما نسبت به کشورشان دغدغه مند هستند ولی متاسفانه ما نتوانستیم زمینه ای برای نگه داشتن نخبگان فراهم کنیم.

 

 

 

گفته می شود وزیر ورزش اعلام کرده مساله حضور بانوان در ورزشگاه‌ها حل شده است و خانم‌ها با افتخار به استادیوم تشریف می‌آورند. سفر رئیس فیفا مربوط به مسائل فوتبالی است که هنوز جزئیات این سفر را از رئیس فدراسیون فوتبال دریافت نکرده است. اینفانتینو بازدیدهایی را در دستور کار خود دارد و بایستی گزارش‌هایی از سوی فدراسیون فوتبال برای او آماده شود.

 

 

گفته می شود موسی غضنفرآبادی، سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان با اشاره به اظهارات نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس مبنی بر اینکه اسامی نمایندگانی که خودرو شاسی بلند به آنها واگذار شده در دست هیات رئیسه و هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان است، گفت: ادعای جناب آقای ابوترابی درست نیست و اظهار نظر ایشان را تکذیب می‌کنیم. سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تاکنون هیچ لیستی که حاوی اسامی نمایندگانی که خودرو دریافت کرده باشند، از سوی آقایان ابوترابی، علیرضابیگی و یا افراد دیگر به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان یا هیات رئیسه ارائه نشده است و اگر چنین لیستی در اختیار مجلس قرار بگیرد قطعاً بررسی می‌شود

 

 

گفته می شود نازنین بنیادی از عناصر فعال ضدایرانی از شورای همبستگی خارج شد و حالا عبداله مهتدی و مصی‌علی‌نژاد در شورایی دو نفره عضوند که از حیز انتفاع افتاده است.پس از رضا پهلوی و حامد اسماعیلیون، نازنین بنیادی هم اعلام کرد که از ائتلاف اپوزیسیون تحت نام شورای همبستگی کنار کشیده است.

 

 

گفته می شود پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه ما تلاش داشتیم تا محدودیت‌های نظام بانکی را برطرف کنیم، اظهار کرد: یکی از محدودیت‌های اساسی نظام بانکی، وضعیت افزایش سرمایه و مطالبات آن‌ها از دولت است. در حال حاضر بانک‌های کشور حدود  ۴۰۰ هزار میلیارد تومان مطالبات از دولت دارند و این عدد باعث شده بخشی از تعهداتشان نسبت به حوزه‌های مختلف به ویژه مسکن دچار چالش شود اگرچه برخی از آن‌ها هم اضافه برداشت دارند، اما میزان این اضافه برداشت نسبت به مطالبات آن‌ها از دولت به مراتب بالاتر است.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفته منظور این نیست به کسی که کراوات زده، خدمات ارائه نشود، منظور این است که سیستم دولتی و کارمندهای دولت موظف به رعایت آن شاخص‌ها هستند و کارمند دولت نمی‌تواند در مجموعه دولتی کراوات بزند. شاخص‌هایی که کارمندان دولت باید آن‌ها رعایت کنند؛ لباس‌های زننده، مارک‌ها، آستین‌کوتاه و لباس‌های چسبان و شلوارهای‌کوتاه در مورد لباس آقایان است که باید رعایت کنند. اگر مواردی از این دست باشد، فرد متخلف طبق آن چارچوب و دستورالعملی که مصوب است، درمرحله اول تذکر می‌گیرد و در مرحله دوم در حوزه تخلفات اداری مورد بررسی قرار می‌گیرد. در فضای عمومی هم در مورد پوشش اگر مردم هم چارچوب را رعایت نکنند و فرضا لباس زننده، چسبان، شلوار کوتاهی باشد باید نسبت به آن اقدام شود اما خیلی کم هستند و زنندگی لباس آقایان خیلی هم به چشم نیامده است

 

 

 

 

گفته می شود عبدالله گنجی در کانال تلگرام خود یادداشت استعفا از شورای اطلاع‌رسانی دولت را منتشر کرد. متن استعفا: برادر گرامی جناب آقای دکتر خلجی رئیس محترم شورای اطلاع‌رسانی دولت با سلام ‌با احترام، ضمن تشکر از اعتماد جنابعالی و دولت محترم به اینجانب، خوش ندارم این انتصاب/انتساب از یک سو برای دولت محترم هزینه ایجاد کند و از سوی دیگر خود نیز گرفتار محافظه کاری شوم. بنابراین اجازه ‌فرمایید تا زمانی که می‌نویسم عضویتی در شورای اطلاع رسانی دولت نداشته باشم و همچون گذشته سربازی کوچک در عرصه عمومی و در معرکه جنگ همه‌جانبه باشم.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*