گفته می شود

 

گفته می شود عسگری سرپرست بانک مسکن درباره متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن گفته تاکنون در بانک مسکن از طریق سامانه tem وزارت راه ۸۴۲ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند که ۲۵۰ هزار نفر هنوز نسبت به واریز آورده اولیه اقدام نکرده‌اند. وی با بیان اینکه حدود ۴۵۰ هزار نفر آورده اولیه خود را واریز کردند، گفت: از این تعداد ۲۱۰ هزار نفر انعقاد قرارداد شده و مابقی نیز در مرحله تشکیل پرونده قرار دارند.

 

 

گفته می شود عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به ضرورت تلاش دولت برای کنترل قیمت گوشت قرمز، مرغ، میوه و دیگر اقلام خوراکی مردم در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان، گفته متاسفانه دولت حتی به یاد ندارد که عید نوروز در راه است و این عید با ماه مبارک رمضان همراه شده است، چراکه هیچ نظارتی بر بازار شب عید ندارد و قیمت اقلام خوراکی هر روز بالاتر می‌رود.

 

 

گفته می شود قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید با ۳۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۲۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

 

 

 

گفته می شود خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در متنی که آن را در قالب «رنجنامه» تنظیم کرده‌اند، با اشاره به موافقت اخیر رهبری با عفو گسترده، خواستار آزادی زنان در بند به خصوص فائزه هاشمی شده‌اند.

 

 

گفته می شود محمد اسدی رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته گفته هیچ حرفی نیست که رقم عیدی بسیار پایین است؛ این عدد (یک میلیون و هشتصد میلیون تومان) هیچ بخشی از هزینه‌های عید خانواده‌های بازنشسته را پوشش نمی‌دهد و به همین خاطر قصد داریم، نشستی با مدیرعامل تامین اجتماعی داشته باشیم. روی این عدد واقعاً نمی‌توان اسمِ «عیدی» گذاشت؛ عیدی با این رقم در خورِ کرامت آدم‌ها نیست.

 

 

گفته می شود مدیر دفتر حقوقی دانشگاه علامه طباطبائی در مورد وضعیت احکام صادره برای دانشجویان این دانشگاه در پی اعتراضات اخیر گفته معدود احکام صادره از سوی شورای انضباطی دانشجویان دانشگاه علامه ـ که به دلیل برخی تخلفات انضباطی بود ـ با فرمان جدید مقام معظم رهبری بخشیده یا تعلیق شدند.

 

 

گفته می شود دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی، ضمن اعلام خبر بازداشت یک مربی متخلف یکی از مدارس فوتبال در مشهد گفته هیچ فرد و گروهی در برابر قانون حاشیه امن ندارند. محمدحسین درودی اظهار کرد: بر پایه همین گزارش و متعاقب انتشار اخبار گوناگون در خصوص رویداد تخلف در یک مدرسه فوتبال در مشهد در فضای مجازی، پرونده‌ای به منظور بررسی چگونگی ماجرا و صحت و سقم اخبار منتشره در دستگاه قضاییی تشکیل و تحقیقات همه جانبه با نظارت دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی به صورت ویژه توسط یکی از شعب بازپرسی، آغاز و نهایتاً با انجام بررسی‌های لازم افراد دخیل در ماجرا با حضور در مرجع قضائی توضیحات و دفاعیات خود را ارائه کردند. درودی بیان کرد: دو تن از خبرنگاران دخیل در ماجرا و نیز مربی این مدرسه فوتبال طی صدور قرار نظارت قضایی، شش ماه به ترتیب از فعالیت‌های رسانه‌ای و مربیگری منع شده‌اند.

 

 

گفته می شود عیسی زارع پور وزیر ارتباطات درباره اینکه اینترنت بدون فیلتر برای اساتید دانشگاه‌ها چه زمانی فعال می‌شود، گفته در حال فراهم کردن این امکان هستیم ولی هنوز عملیاتی و اجرایی نشده است. محمد علی زلفی گل، وزیر علوم نیز در این خصوص گفت: از دانشگاه‌ها خواسته شده است لیست اعضای هیأت علمی خود را برای دسترسی به اینترنت باز ارائه دهند.

 

 

 

گفته می شود رئیس فدراسیون شطرنج در مورد «سارا خادم الشریعه و شرایط اخیر او در مسابقات جهانی و اینکه امکان ادامه همکاری او با شطرنج ایران وجود دارد؟» گفت: پیش از اینکه سارا خادم الشریعه با نخست وزیر اسپانیا دیدار داشته باشد، صحبت ها و رایزنی هایی داشتیم برای اینکه بتوانیم کماکان او را در اختیار داشته باشیم اما حالا شرایط فرق کرده است. البته فکر می کنم از علاقه و عرق خادم الشریعه به ایران کم نشده است. باید این مسئله خیلی اصولی پیگیری شود.

 

 

 

گفته می شود حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین در حاشیه بازدید از برخی مدارس دخترانه منطقه ترشیز افزوده افتادن روسری یک دختر در محیط آموزشی و مدرسه دخترانه نه تنها اشکالی ندارد، بلکه ممنوع هم نیست. وی به ایسنا گفت: حتی خود مدیر مدرسه باید به این نتیجه برسد در مدارسی که مشکلی ندارد دختران بتوانند آزادانه بدون روسری ورزش کرده و راه بروند، این نه اشکال شرعی و نه عرفی دارد و اگر مدیر مدرسه‌ای هم برخورد می‌کند کار بسیار غلطی است.

 

 

 

گفته می شود هزینه دریافت وام مسکن ۴۸۰میلیونی اوراق حق‌تقدم بانک مسکن به ۱۲۳میلیون تومان و کل سود آن در بازپرداخت ۱۲ساله به حدود یک‌میلیارد تومان افزایش یافته است.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*