گفته می شود/

 

 

گفته می شود با روند افزایشی نرخ دلار بازار شاهد افزایش قیمت انواع خودرو‌های داخلی است، به‌نحوی که قیمت ۲۰۷ اتوماتیک به ۹۰۰ میلیون تومان رسیده است. نکته قابل توجه اینجاست، با اعلام خبر توقف تولید پژو ۲۰۶ که یکی از محصولات پرطرفدار شرکت ایران‌خودرو بود، بازار واکنش خود را به این موضوع نشان داد و این خودرو نیز شاهد افزایش قیمت است.

 

 

گفته می شود رحیم‌پور ازغدی با بیان اینکه حکومت دینی با ریش و چفیه و انگشتر عقیق مدیران محقق نمی‌شود، گفته صداقت، تواضع، امانتداری، ادب در برابر مردم، تخصص و وفای به عهد ویژگی‌های حکومت دینی است. در منطق اسلام کل حکومت نوکر مردم است و به همین جهت، احترام به وقت و اعصاب مردم بسیار اهمیت دارد. وی گفت: در دهه ۶۰ کسانی بودند که انسان فکر نمی‌کرد فاسد شوند، اما در دهه ۹۰ فاسد شدند. همین کسی که چند روز پیش اعدام شد، از خیلی‌ها بیشتر جبهه بوده است، حتی جای مهر هم داشت، آن هم سه تا! اما بر سر پول دچار لغزش شد.

 

 

گفته می شود احمد حکیمی‌پور در رابطه با بسته وحدت آفرین دولت بیان داشته این رویکرد در این شرایط کشور بسیار مثبت و لازم بود تا فاصله ها و این شکافی که در این چندماه اخیر ایجاد شده ترمیم شود. احمد حکیمی‌پور فعال سیاسی اصلاح‌طلب و دبیرکل حزب اراده ملت در گفت‌وگو با برنا، درباره بسته وحدت‌آفرین دولت در راستای عفو گسترده رهبری، گفت: این تدابیر بسیار مثبت بودند و به تلطیف فضا، آرام شدن فضای سیاسی و این تنش‌هایی که جامعه در چندماه اخیر درگیر آن بوده است، خیلی کمک خواهد کرد.

 

 

گفته می شود خبرگزاری رویترز به نقل از منابع آگاه و اسناد مربوطه نوشت که ونزوئلا قرارداد خرید دو نفتکش را با ایران منعقد خواهد کرد.

 

 

 

گفته می شود رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و چین با بیان اینکه چین به عنوان یکی از قدرت‌های اقتصادی جهان، نیازمند تامین امنیت انرژی مورد نیاز خود است، گفته جمهوری اسلامی ایران می تواند این اطمینان را به چینی ها بدهد که امنیت انرژی آنها را تامین می کند و هیچ مشکلی نیز در این زمینه نخواهد داشت.

 

 

 

گفته می شود رئیس سازمان حسابرسی با بیان اینکه حسابرسی قوه قضائیه با این سازمان نیست، در خصوص حسابرسی شرکت بازرگانی
دولتی توضیح داد: محدوده فعالیت ما در حوزه منابع ارزی شرکت‌ها نیز هست و در گزارش‌های ما تخلفات در این زمینه هم مشخص شده است. وی با یادآوری اینکه صداوسیما و بانک مرکزی توسط سازمان حسابرسی، حسابرسی نمی‌شوند، گفت: در مورد خود سازمان حسابرسی نیز یک هیات عالی نظارت که نمایندگان سه قوه در آن حضور دارند، گزارش‌های شش ماهه و یک ساله این سازمان ارائه می‌شود.

 

 

 

گفته می شود رئیس صنف جایگاه‌داران کشور گفته مردم راحت‌ترین و در دسترس ترین راه برای دریافت پول را پمپ بنزین‌ها می‌دانند و مراجعه دارند. آمار بالایی از مراجعات داریم و لازم است مسئولین سریع تدبیری بیندیشند. مالکان پمپ بنزین‌ها از سراسر کشور خصوصا کلانشهرها، شهرهای توریستی و زیارتی استعلام‌های زیادی از ما داشته اند که چه کنند؟ واقعیت این است که جایگاه‌های سوخت فعالیت شبانه روزی دارند و ارائه خدمت انجام می‌دهند، ولی تکلیفی در جهت عرضه پول نقد به مردم ندارند،

 

 

 

 

گفته می شود مرد پرتغالی نیمکت استقلال تعادل روحی برای کنترل خود مقابل هیجان و فشارهای محیطی را ندارد و بار دیگر حاشیه‌ای بزرگ خلق کرد که شاید عواقبی شدیدتر از دعواها و توهین های قبلی‌اش داشته باشد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*