گفته می شود

 

گفته می شود فدراسیون فوتبال چندی پیش به پرداخت مبلغ ۳ میلیون و سیصد و بیست و پنج هزار دلار محکوم شد. به این رقم ۵ درصد تاخیر در پرداخت تعلق می‌گیرد. همچنین ۴۰۰ هزار دلار نیز باید به دستیاران مارک ویلموتس با ۵درصد تادیه تاخیر پرداخت می‌شود. به این ترتیب فدراسیون فوتبال کشورمان با دسته‌گل رئیس فعلی‌اش مهدی تاج بیش از ۴ میلیون یورو از حساب‌های بلوکه شده خود در فیفا به مربی بلژیکی پرداخت خواهد کرد.

 

 

گفته می شود حشمت الله فلاحت پیشه پیام درباره امضای معاهده استراتژیک اقتصادی بین پکن و ریاض گفته بخشی از غافلگیری همیشگی مسئولان ایرانی در قبال تحولات واقعی دنیای امروز است. در واقع سیاست خارجی ایران به شدت شعار زده است بنابراین واقعیت ها در آن دیده نمی شود. تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: روز به روز مشخص می شود که تعریف رابطه راهبردی با چین و روسیه یک توهم بود چون فقط ایرانی ها چنین موضوعی را به زبان می آورند.

 

 

 

گفته می شود سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس دستگیر شده و تخلفات احتمالی او در حال بررسی است. گزارش‌ها حاکی است که امیرحسین جابرانصاری سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس به اتهام شائبه تخلفات مالی و اداری دستگیر و دفتر کار او پلمب شده است.

 

 

 

گفته می شود در حالی که بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج فارس اشاره آشکاری به ماجرای جزایر سه گانه در حمایت از امارات دارد، خبرگزاری ایرنا، این بند را در متن خبر خود پوشش نداده است.

 

 

 

گفته می شود در زمینه واردات با وجود قوانین و مقررات متعددی که برای ممنوعیت‌های غیرتعرفه‌ای وجود دارد، برای حدود ۲۰۰۰ قلم کالا ممنوعیت واردات اعمال شده که همین موجب توسعه قاچاق شده و این موضوع یکی از مصادیق فساد است و آمارها نشان می‌دهد که یک سوم واردات کشور از طریق قاچاق انجام می‌شود.

 

 

گفته می شود مدیر عامل صندوق ملی مسکن گفته بانک‌هایی که از پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن خودداری کنند، ۶۰ هزار میلیارد تومان جریمه می شوند.

 

 

 

گفته می شود احمد بخارایی گفته سیر صعودی و غیرقابل انتظار انواع آسیب‌های اجتماعی؛ چیزی شبیه به وضعیت بحران در بحران، وقتی بحران‌ها دست به دست هم بدهند ما با ابر بحران مواجه هستیم که از این مرحله وارد سرازیری فروپاشی اجتماعی می‌شویم؛ یعنی فروپاشی اتفاق افتاده و دائم دارد بیشتر می‌شود. وقتی شما شاهد دفع اجتماعی هستید، یعنی به‌تعبیری جدا از مهاجرت کردن با افرادی روبه‌رو می‌شوید که فقط قصد رفتن دارند، انگار که بخواهند بگویند بالاتر از سیاهی رنگی نیست. از طرفی شما نباید از افزایش آمار خودکشی بگذرید، جامعه دو قطبی شده را توجه کنید، این بدترین وضعیت برای یک جامعه است که در جامعه ما اتفاق افتاده، انگار در یک جامعه مردم علیه یکدیگر لشگرکشی می‌کنند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*