گفته می شود

 

گفته می شود شنیده‌ها از دولت حاکی از آن است که «رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی از سمت خود استعفا داده و نامه استعفای خود را نیز تقدیم رئیس‌جمهوری کرده است. این در حالی است که هنوز منابع رسمی این خبر را تایید نکرده‌اند.

 

 

گفته می شود کاترین کولونا وزیر امور خارجه فرانسه که پیشتر مدعی زندانی بودن پنج فرانسوی در ایران شده بود، اعلام کرد این تعداد به هفت نفر افزایش یافته است. وی هویت این افراد را فاش نکرد.

 

 

 

گفته می شود عطاءالله مهاجرانی گفته جوانان ما به ویژه دانشجویان ببینند که چه گرگ‌هایی در کمین ایران قوی و وحدت سرزمینی و ملی ما نشسته‌اند. چنان که درصدد تجزیه سوریه و عراق هم بودند و ناکام ماندند.امریکایی‌ها و اسراییلی‌ها نتوانستند خویشتنداری کنند و آشکارا از تجزیه ایران و تغییر نظام جمهوری اسلامی سخن نگویند. وقتی ژوزف بایدن که هوش و حواس و حال و روز درستی ندارد، گفت: «امریکا ایران را آزاد می‌کند!» گرچه بی‌درنگ سخنگوی پنتاگون، حرف نابهنگام بایدن را اصلاح کرد و گفت: «مردم ایران، ایران را آزاد می‌کنند.»، اما سخن بایدن همان موضع استراتژیک امریکا و اسراییل و عربستان و دیگر هم‌پیمانان درباره ایران است.

 

 

 

گفته می شود عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب، از موضع وزیر ارشاد درباره خبرنگاران بازداشتی انتقاد کرد و نوشت: وزیر ارشاد؛ از مدیران مسئول هم میهن و شرق خواسته ایم مستندات خود را به وزارت ارشاد ارائه کنند. مستند درباره چه بدهند؟ اینها که مجرم نیستند؟ اگر یک مشاور حقوق با تحصیلات کارشناسی آنجا بود، توضیح می داد که مستندات را باید مدعی دهد نه متهم.

 

 

 

گفته می شود رضا هلالی با بیان اینکه به خاطر خواهر و مادر خود مراقب نظام باشید، گفت: من هم دیدم که باتوم به زن مردم می‌زدند. آن اقدام هم اشتباه بود و من اگر بودم دفاع می‌کردم. برخی خطاهای نابخشودنی می‌کنند. مداح مشهور رضا هلالی درباره اتفاقات اخیر گفت: بچه‌ها، شهر که شلوغ شود، کارهای مختلف می‌کنند. به خاطر خواهر و مادر خود مراقب کشور و نظام باشید. رضا هلالی افزود: به حضرت زهرا (س) من را متهم به مزدور نظام نکنید. در این عمر ۴۰ ساله مزدور کسی نبودم. روزی مرا به جرم شور خواندن از منبر پایین می‌کشیدند، اما از همان روز ایستادم و پای حرف درست می‌ایستادم.

 

 

گفته می شود رئیس کمیسیون حقوقی مجلس گفته شرایط کشور چهره‌های نفوذی را مشخص کرد. کسانی که از سفره انقلاب استفاده کردند و به صورت انقلاب لگد و سیلی زدند، همه این‌ها مشخص هستند؛ اعم از دانشگاهیان، سلبریتی‌ها، ورزشکاران و نمایندگان مجلس در هر قشری این افراد باید نشانه‌گذاری و مشخص شوند.

 

 

گفته می شود یک عضو کمیسیون امنیت ملی با انتشار تصویر حسین شریعتمداری نوشت: نهادهای امنیتی مراقب برخی اظهارات توهین آمیز افراد تندرو و به ظاهر سوپر انقلابی باشند. به دنبال نفوذی ها در بین تندروها باشیم نه اصلاح طلبان و منتقدان روشنفکر.

 

 

 

 

 

گفته می شود محمود صادقی نماینده مجلس دهم درباره تحصیلات علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت توضیحاتی داد و نوشته وقتی میتونی مثل آب خوردن بدون آزمون بورسیه بشی و بدون طی مراحل علمی مرسوم و با الزام قضایی تق تق تق عضو هیأت علمی یک دانشگاه معتبر بشی، فکر می‌کنی دولت هم می‌تونه مثل آب خوردن، به نیروی انتظامی اجازه بده تَق تَق تَق با گلوله جنگی به مردم شلیک کنه!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*