گفته می شود

گفته می شود «مردم از کمبود دارو و افزایش پرداخت از جیب گلایه دارند»؛ اظهارات بازرس‌ کل امور بهداشت و درمان سازمان بازرسی حکایت از آن دارد که سیاست‌های اعمال شده در اجرای طرح دارویار اگر نگوییم اثر عکس داشته، اما مشخص است که تاثیر آنچنانی در رفع کمبودهای دارویی و ساماندهی بازار دارو در کشور نداشته است

 

 

 

 

گفته می شود مراسم رونمایی از لباس تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ برگزار شد و در حالیکه فدراسیون فوتبال، نمونه‌های لو رفته در فضای مجازی و سایت ها را تکذیب کرده بود، در نهایت همان پیراهن رونمایی شد! و دیدیم که تکذیبیه روابط عمومی فدراسیون فوتبال هم مثل تکذیب های سخنگوی فدراسیون دروغ بود و پیراهن همانی بود که افشا شد.

 

 

گفته می شود حمله شدید رسانه پایداری‌ها به رئیسی، قالیباف و ضرغامی خبر ساز شده است. سایت نزدیک به جبهه پایداری نوشته نه فقط ضرغامی بلکه رئیس قوه‌ی مجریه و مشاورانش نیز طی این برهه‌ی حساس با نرمالیزاسیون مماشات صورت گرفته در قبال شورشیان و ایضا مطالبه‌ی بی‌جای اصلاحات، خواهان این هستند که کشور را در این دامی که پهن شده انداخته و شورش‌های جدیدی را به کشور تحمیل کنند

 

 

 

گفته می شود رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر نماینده مردم محلات در مورد مصوبه شورای انقلاب فرهنگی پیرامون کنکور گفته قانون مجلس در مورد کنکور قابل لغو نیست.

 

 

گفته می شود مجتبی بوربور نایب رئیس اتحادیه واردکنندگان با بیان اینکه آمریکا ما را تحریم دارویی نکرده است، گفت: ایران داروهایی تولید شده از کمپانی‌هایی آمریکایی را از دفاتر این کمپانی‌ها در کشورهای اروپایی مانند هلند و یا روسیه خریداری و وارد می‌کند؛ آمریکا دارو را تحریم نکرده ولی مکانیزم مالی ما محدود شده است؛ از این‌روی، با دشواری می‌توان دارو وارد کرد و به نوعی تحریم مالی منتهی به تحریم دارویی می‌شود.

 

 

گفته می شود رئیس جمهوری آذربایجان در اظهاراتی به مناسبت سالگرد آزادی شهر شوشی از دست ارمنستان و با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار از سوی ایران، گفت که باکو هراسی از این اقدامات ندارد.

 

 

گفته می شود علیرضا سلیمی در تذکری شفاهی گفته ما در زمان بررسی لایحه بودجه در مجلس مصوبه‌ای در خصوص ۱۵ درصد حقوق مدنی داشتیم. متاسفانه علی رغم اینکه باید جداول تبصره‌های بودجه تابع حکم مجلس باشد معلوم نیست چرا جدول تغییر کرده و با مصوبه مجلس مطابقت ندارداز سوی دیگر، منابعی که برای تولید مسکن در بودجه پیش بینی شده است هنوز واریز نگشته است. دلیل آن نیز باید مشخص شود. اجماع قانون یکی از وجوه حفظ شأن مجلس است. اگر قرار باشد مجلس مصوبه‌ای داشته باشد و آن دستکاری شده و یا اجرایی نگردد آیا بهتر نیست مجلس را تعطیل کنیم؟

 

 

 

گفته می شود فاطمه هاشمی رفسنجانی در اینستاگرام خود نوشته به رغم گذشت بیش از یک ماه از بازداشت فائزه‌، دوشنبه هفته گذشته، مراجعه مامان و اعضای خانواده به زندان اوین برای ملاقات، به رغم دو ساعت معطلی، ناکام ماند. روز یکشنبه پانزدهم آبان مجدداً، همراه مامان نگران به ملاقات فائزه و مهدی رفتیم و موفّق به ملاقات شدیم. عکس‌العمل مامان در مواجهه با فائزه در زندان جالب بود. وی مات و مبهوت فائزه را نگاه می‌کرد و چشم از او برنمی‌داشت. پرسیدم: خیلی خوشحالید که فائزه را می‌بینید؟ گفت: چه خوشحالی؟ مگر خوشحالی دارد که فائزه در زندان است؟ آیا واقعاً، جای فائزه زندان است؟! گفتنی است، فائزه هاشمی رفسنجانی پنجم مهرماه بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*