گفته می شود

گفته می شود یک منبع آگاه در سازمان صدا و سیما درباره نتایج اولین بررسی‌ها پیرامون هک شب گذشته صدا و سیما، اظهار داشت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد پخش فایل آلوده در اخبار ساعت ۲۱ روز شنبه ناشی از هک پلی‌اوت شبکه خبر بوده است. پشت صحنه برخی خبرسازی‌ها و شایعات منتشرشده و اکانت‌های سازمانی، برخی گروه‌ها و جریان‌ها هستند که تضعیف مدیریت سازمان صداوسیما را دنبال می‌کنند. وی با اعلام اینکه بعد از هک ۷ بهمن ۱۴۰۰ هیچ کدام از نهادهای مسئول حتی یک ریال نیز به امن‌سازی شبکه سازمان کمک نکردند، گفت: بررسی‌های فارنزیک هک سال گذشته مشخص کرد مهاجم از خردادماه ۱۴۰۰ در شبکه سازمان حضور داشته و فرایند امن‌سازی شبکه های سیما موفق بوده است؛ اما شبکه خبر به واسطه ماهیت خبری خود دسترسی‌های ویژه‌ای داشته که بعد از رخداد اخیر در حال امن‌سازی است.

 

 

 

گفته می شود زارع پور وزیر ارتباطات در آیین افتتاح عملیاتی مرکز کنترل و عملیات ماهواره های سنجش گفت: محدودیت‌ها طی روزهای گذشته برطرف شده و دو روز است که هیچ محدودیتی به جز برای دو پیام‌رسان آمریکایی وجود ندارد. او افزود: تصمیم گیری در رابطه با رفع محدودیت اینستاگرام و واتس اپ به تصمیم مراجع ذیصلاح و تغییر رفتار این دو اپلیکیشن بستگی دارد.

 

 

 

گفته می شود هادی طحان‌نظیف سخنگوی شورای نگهبان درباره اصلاح شیوه گشت ارشاد گفته اختیار قانونی مجلس است که از طریق طرح و لایحه موضوعی را تصویب یا اصلاح کنند. درصورتی که مصوبه‌ای در این رابطه به شورای نگهبان ارسال شود، در خصوص آن تصمیم خواهیم گرفت.

 

 

گفته می شود آقا تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه ۲ سال است برخی نمایندگان نمی‌گذارند که فضای مجازی را مدیریت کنیم ضمن اینکه برخی نیز از بیرون فشار آوردند تصریح کرد: خود آمریکا ۲۷۰ ماده برای فضای مجازی گذرانده است؛ به عنوان مثال اگر تبلیغ ایرانی‌ها در آن باشد باید ببندند؛ به ما که می‌رسد از آزادی می‌گویند!

 

 

گفته می شود نماینده مجلس درباره میزان رضایت مردم از دولت رئیسی اظهار کرده مردم هنوز احساسی از اقدامات عظیم دولت آقای رئیسی ندارند، البته معتقدم فضای اجتماعی نسبت به گذشته آرام تر شده است.وی با اشاره به لزوم ترمیم کابینه بیان کرد: دولت سال آینده باید نتیجه و آثار اقدامات خودش را به مردم ارائه دهد اما کُندی عملکرد مدیران اجرایی به ویژه در استان ها با همین فرمان جلو رود، قطعا دولت نمی تواند اقدامات اساسی در حد انتظار مردم برای حل مشکلات کشور انجام دهد

 

گفته می شود رئیس سازمان اموال تملیکی گفته در مزایده هزار و ۴۰ دستگاه خودرو به ارزش هزار و ۸۰۹ میلیارد تومان، ۲۳ هزار و ۱۸۰ ثبت نام و ۱۳ هزار نفر پیشنهاد قیمت دادند.

 

 

 

گفته می شود علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خانه ملت درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر احتمال افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو، گفته هزینه‌های مازاد خودروسازان ناشی از نیروهای بسیار که به واسطه فشارهای برخی تحمیل شده، نباید از جیب مردم پرداخت شود.

 

 

 

 

 

 

گفته می شود یکی از برنامه‌های وزارت صمت برای کاهش فاصله بین عرضه و تقاضای خودرو، موضوع واردات خودروست؛ اقدامی مهم که حالا با گذشت مدتی از ابلاغ آیین نامه، وزیر صمت در جمع خبرنگاران از آخرین وضعیت واردات خودرو و زمان اعلام اسامی شرکت‌های واجد شرایط خبر داده است.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*