گفته می شود

گفته می شود معاون وزیر صمت در نشست هم اندیشی برگزیدگان صنعت با وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرده قرار است امسال بر اساس نامگذاری سال جاری شرکت‌های دانش بنیان وارد تولید شوند. معاون تجارت و خدمات وزارت صمت با بیان اینکه با خطر مهاجرت شرکت‌ها رو به رو هستیم، ادامه داد: زمانی گفته می‌شد المپیاد‌های علمی برگزار نشود تا نخبگان ما شناسایی نشوند و آن‌ها را از ایران خارج نکنند. وی تأکید کرد: تازه آن‌ها نخبگان نظری بودند؛ اما الآن با مشکل خروج نخبگان علمی و عملی مواجه هستیم که تیم تشکیل داده اند و شناسایی می‌شوند و به صورت تیمی خارج می‌شوند که خطرناک است.

 

 

گفته می شود محمدرضا زائری در صفحه خود نوشته بزرگان و مسئولان جامعه مثل پدر و مادر خانواده اند، باید دل‌های بچه‌ها را علیرغم همه اختلاف‌ها به هم نزدیک کنند، نه این که خواهری را علیه برادر بشورانند و برادر را علیه خواهر تحریک کنند! با وضعیتی که امروز داریم پیش می‌رویم و متاسفانه تنش‌ها و حساسیت‌های عصبی در فضای اجتماعی بین آحاد مردم تشدید می‌شود، کاملا می‌شود تصور کرد چه بر سر ما خواهد آمد! به جای این که خواهر‌ها و برادر‌های این خانواده غمخوار و دوستدار هم شوند و “چو عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضو‌ها را نماند قرار” و … مع الاسف بزرگتر‌های ما دارند کاری می‌کنند که زن و بچه مردم توی خیابان به هم بپرند و دیگر همسایه از دست همسایه امنیت و آرامش نداشته باشد!

 

 

گفته می شود فرهاد بشیری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی مجلس بیان کرده معیشت و اقتصاد مردم در تنگناست. ۳۷ قلم خوراک پرمصرف مردم ۵۱ درصد تورم داشته است. نیاز به اقدام جدی و برنامه‌ریزی دقیق از سوی تیم اقتصادی دولت برای کاهش قیمت‌ها وجود دارد. وی در ادامه اظهار کرد: در نشست مشترک مجلس و دولت تأکید داشتم که تیم اقتصادی دولت در اداره دقیق امور اقتصادی موفق نبوده است. باید رئیس جمهور در تیم اقتصادی خود تجدیدنظر کند. رئیس جمهور گفته بود که قیمت دارو اضافه نمی‌شود. متأسفانه شاهد افزایش قیمت دارو هستیم و لازم است فکر اساسی در این حوزه شود.

 

 

 

 

گفته می شود علی کریمی با انتشار استوری جدیدی از وریا غفوری حمایت کرد. سانسور نام وریا غفوری در برنامه خندوانه حواشی خاصی داشت و واکنش افرادی زیادی را به همراه داشت. در همین خصوص، علی کریمی، اسطوره فوتبال ایران نیز به این موضوع پرداخته است. وی نوشت: اسم وریا پاک نمی‌شود! قابل توجه کسانی که چند باره در این برنامه با افتخار شرکت کردند. وقتی یک برنامه معمولی پربیننده می‌شود نباید انتظاری غیر از این داشت.

 

 

 

گفته می شود حجت‌الاسلام علی سرلک، کارشناس مذهبی گفته درست است که خودکشی حرام و گناه کبیره است، اما ممنوعیت برگزاری مجلس ترحیم برای چنین فردی نه با عقل می‌سازد نه با حکم دینی و نه با اخلاق ایرانی. خانواده کسانی‌که خودکشی کرده‌اند در رنج مضاعف هستند، چنین اقداماتی بیشتر تنبیه خانواده و افزایش ناراحتی و غصه آن‌هاست.

 

 

 

گفته می شود مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفته مسئولان مجتمع تجاری ایران مال در مورد فعالیت مختلطی که داشتند از ما مجوزی دریافت نکرده‌اند، لذا برخی اماکن ورزشی ایران مال پلمب می‌شود.

 

 

 

گفته می شود سی‌ان‌ان مدعی شده یک هیات روسیه ماه گذشته حداقل دو بار از پایگاه هوایی کاشان بازدید کرد و مقام‌های ایرانی پهپاد‌های شاهد-۱۹۱ و شاهد-۱۲۹ را به آن‌ها نشان دادند. اولین بازدید هیات روسی از ایران در ماه گذشته و سفر دوم این هیات در ۱۴ تیر بود. مشاور امنیت ملی آمریکا: بر اساس اطلاعاتی که داریم، ایران برای ارائه چندصد پهپاد تهاجمی به روسیه خود را آماده می‌کند و روسیه همچنان به دریافت این پهپاد‌ها علاقه مند است.

 

 

 

گفته می شود طرح استیضاح وزیر ارتباطات صبح امروز با ده امضا کلید زده و در سامانه بارگذاری شد.

 

 

 

گفته می شود عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب به کفش «ریباک» میرسلیم کنایه زد. عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب نوشته اگر سیاستمدار روزانه از حمایت تولیدات داخل دم بزند سپس پیش پا افتاده‌ترین کالای مصرفی خود را از کشور مثلا دشمن بخرد؛ و هیچ توضیحی قابل قبول هم ندهد، بدان معناست که از نظر خودش هم کارش تمام است، چه رسد به برآورد دیگران – گیوه کردستان به این زیبایی چه اشکالی داشت که ریباک بخرید؟

 

 

 

گفته می شود دستیار رسانه‌ای رئیس سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه «امضای توافقنامه تجارت آزاد با اوراسیا توسط پوتین» صحت ندارد گفته آنچه به امضای رئیس جمهور روسیه رسیده، تمدید اجرای موافقت نامه تجارت ترجیحی فعلی است که از سال ۹۸ به اجرا درآمده بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*