گفته می شود

 

 

گفته می شود چند روزی است که رامبد جوان و علی‌اکبر رائفی‌پور در شبکه‌های اجتماعی در حال بگو مگوی مجازی هستند. بعد از اظهارنظر رائفی‌پور درباره جنبش می‌تو در سینما رامبد جوان به ان واکنش نشان داد و این آغاز یک درگیری مجازی بود. طرفداران رائفی‌پور با راه‌انداری هشتگ «گریت کارتت را زمین بگذار» به سفر کانادای معروف رامبد جوان اشاره می‌کنند و رفتار او را مورد نقد قرار می‌دهند. حالا به تازگی رامبد جوان در ویدئویی گفت، گرین کارت ندارد اما بعضی ها نمی خواهند بشنوند و فقط حرف خودشان را می زنند. همچنین ویدئویی از رائفی‌پور منتشر شده که به توئیت‌های رامبد جوان واکنش نشان داده و به او می‌گوید «برو غازت رو بچرون»!

 

 

 

 

گفته می شود جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس در پاسخ به سوالی در خصوص بحث استیضاح وزیر جهاد کشاورزی، گفته ما منتظر بودیم که موضوع حذف ارز ترجیحی اجرایی شود و نمایندگان مجلس و مردم تبعات آن را مشاهده کنند. اما موضوع استیضاح وزیر جهاد کشاورزی همچنان پابرجا و مطرح است.

 

 

گفته می شود سلطانی‌زاده عضو کانون صرافان ایران گفته طبق بخشنامه بانک مرکزی، ارز مسافرتی به افرادی تعلق می‌گیرد که فقط ویزای توریستی یا مسافرتی داشته باشند و کسانی که در خارج از کشور اقامت داشته باشند، مشمول دریافت ارز مسافرتی نمی‌شوند.

 

 

 

گفته می شود نماینده مردم مرودشت در مجلس به خبر شلیک مامور گشت ارشاد به قهرمان بوکسور سابق تیم ملی در توئیتی واکنش نشان داد. جلال رشیدی کوچی در توئیتی نوشته از خواندن این توییت مات و مبهوتم! وی افزود: از جزئیات اطلاع دقیق ندارم. اما به صورت جدی و ویژه پیگیر موضوع خواهم شد. امیدوارم چنین اتفاق هولناکی صحت نداشته باشد.

 

 

 

 

گفته می شود دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر یکی از استانهای کشور گفته تمام دستگاه های دولتی موظفند تمام افرادی که بی حجاب یا بد حجاب هستند از مجموعه خود خارج کنند.

 

 

گفته می شود بر مبنای گزارش یک انجمن آمریکایی، رژیم صهیونیستی رتبه نخست قتل خبرنگاران در جهان را دارا می‌باشد.

 

 

 

گفته می شود ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین ادعا کرده که ۳۲ هزار نیروی روسیه از ابتدای جنگ در این کشور کشته شده‌اند.

 

 

 

گفته می شود یک کارشناس ارشد روابط بین الملل در مورد تاثیر تصویب قطعنامه علیه ایران در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی بر مذاکرات وین گفته مهم‌ترین تاثیر تصویب این قطعنامه این است که آمریکا و غرب عملاً به یک اهرم دیگر برای اِعمال فشار به ایران بر سر میز مذاکره مجهز شده‌اند.

 

 

گفته می شود دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی با بیان اینکه صرفاً ۵ دندانپزشک به ازای هر ۱۰۰۰۰ نفر داریم، گفته اکنون ما بیش از ۱۵ هزار دانشجو داریم و یک هزار و ۲۲۱ نفر رزیدنت تخصصی در کشور مشغول به تحصیل و ارائه خدمات هستند.

 

 

گفته می شود بررسی‌های یک مؤسسه تحقیقاتی نشان می‌دهد با وجود همه گیری کرونا و به لطف رونق بازارهای سهام، کل ثروت جهان در سال گذشته با ۱۰.۳ درصد افزایش به ۴۷۳ تریلیون دلار رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*