گفته می شود

گفته می شود  امام جمعه ایلام گفته مسئولی که خانواده‌اش به خارج برود و کالای خارجی بیاورد در شان جایگاهی که قرار گرفته نیست

 

 

گفته می شود جمعی از فرهنگیان در اصفهان، خوزستان و همدان تجمع کرده اند. جمعی از معلمان خوزستان پنجشنبه با حضور در مقابل ساختمان اداره کل آموزش و پرورش استان خواستار افزایش حقوق خود شدند.مریم رحیمی یکی از معلم‌های اهوازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: فرهنگیان خوزستان نسبت به مطالبات صنفی خود، همسان سازی حقوق بازنشستگان فرهنگی با سایر مشاغل، بهبود شرایط معیشتی و اجرای طرح رتبه‌بندی مطالبه دارند.همچنین جمعی از معلمان در اصفهان و همدان برای بهبود وضعیت معیشت خود با سر دادن شعارهایی از جمله «رتبه‌بندی حل نشه کلاس‌ها تعطیل میشه»  در مقابل ساختمان آموزش و پرورش استان خود تجمع کردند.

 

 

گفته می شود کشف حقوق و مزایای ۱۰۰میلیون تومانی یک مدیر میانی در فدراسیون فوتبال مورد توجه کاربران قرار گرفته است. پرداختی فدراسیون بابت استفاده از خدمات این مدیر شامل حقوق و پاداش، رهن منزل مسکونی در تهران و بلیت‌های پرواز به شهرستان، بالغ بر ۱۰۰میلیون تومان در ماه می‌شود؛ رقمی که برای مدیران بالادستی دولت در حد وزیر و معاون رئیس‌جمهور هم قفل است!

گفته می شود المیرا شریفی مقدم، گوینده اخبار و مجری سرشناس شبکه خبر است که گفته می‌شد، طی چند روز اخیر، اجازه حضور در بخش‌های خبری را پیدا نکرده است، وی تلویحا و به نوعی خبر جدایی‌اش از کار را در صفحه شخصی خود تایید کرد…به نوشته صفحه شخصی خبرنگار مذکور، بعد از انتشار توییت درمورد اتفاقاتی که برای بانوان کشورمان در جریان بازی تیم‌ملی با لبنان در استادیوم امام رضای مشهد افتاد،  شریفی از هفته قبل ممنوع‌ الفعالیت شد.

 

گفته می شود نخست‌وزیر عراق در سفر شهریور ماه سال گذشته به تهران و دیدار با رئیس جمهور کشورمان وعده داده بود بزودی و برای نیمه شعبان لغو روادید زمینی نیز صورت بگیرد؛ اما اکنون نه تنها روادید لغو نشده که حتی سفارت این کشور از صدور روادید برای زائران امتناع می‌کند

 

 

گفته می شود سه عضو جاسوسی موساد در سیستان و بلوچستان با حکم دستگاه قضایی دستگیر شدند.این افراد در انتشار اطلاعات و اسناد طبقه‌بندی شده دست داشته‌اند.

 

 

 

گفته می شود واکسن‌های داخلی در انبار و در حال انقضا است و دولت به دنبال واردات است. عبدالحسین روح الامینی رئیس کمیته دارو و غذای کمیسیون بهداشت و درمان گفته واکسن سازهای داخلی با همت و تلاش سعی کردند نیاز داخل را برطرف کنند و قرار شد دولت واکسن را پیش خرید و از آن ها حمایت کند اما متاسفانه نه تنها این کار انجام نشد، بلکه طلب آن ها را پرداخت نکرده و ما به این موضوع ورود و حتی از تریبون مجلس مطرح خواهیم کرد. وی با بیان اینکه نباید سرمایه ها و نیروی انسانی را تلف کنیم بلکه باید از آن ها حمایت کرد، گفت: باید آماده مقابله با ویروس های جدید باشیم و نباید زیرساخت های تولید واکسن را رها کرد، البته می توان واکسن را تهاتر کرد و این کار دستگاه دیپلماسی است و دولت باید برای نگهداشت صنعت واکسن هزینه کند.

 

 

 

گفته می شود اگرچه مدیر شبکه نسیم به صورت ضمنی، عبور از سروش صحت را تأیید و از زحمات او تشکر کرده است اما کسانی که «کتاب‌باز» را دیده باشند می‌دانند که او نه تنها مخاطب را با کتاب و کتاب‌خوانی آشنا می‌کرد که در کنارش همواره میزبان چهره‌های فرهنگ و هنر انقلاب نیز بود.آن‌چه می‌توان دستاورد سروش صحت و «کتاب‌باز» دانست، آشنا کردن مخاطبان برنامه با کتاب و کتاب‌خوانی است. مخاطبان تلویزیون که بسیاری‌شان به واسطه ساختار حرفه‌ای این برنامه، تنوع و جذابیت آن و اجرای بی‌تکلف صحت، جـذب ایـن برنامه می‌شوند.در یادداشت سیدعبدالجواد موسوی که منبع اولیه خبر کنار گذاشتن سـروش صحت از برنامه «کتاب‌باز» است، از اتهام روشنفکری گفته شده که به صحت زده شده است اما آیا صحت در برخورد با آن دسته از مهمانانش که به جریان انقلابی منسوب‌اند، متفاوت عمل کرده نسبت به آن‌هایی که به جریان انقلابی منسوب نیستند؟

 

 

 

گفته می شود فاضل میبدی گفته جامعه‌ای که بخشی از مردمش گرسنه‌اند، یک جامعه پیامبرپسند نیست. اسلام بر مسائل اقتصادی به قدری حساس است که اگر مسائل اقتصادی و معیشت مردم بسامان نباشد، دین‌داری جامعه نیز به چالش کشیده می‌شود. چنانکه پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) فرمود: «خداوندا، به نان ما برکت بده؛ که اگر نان نباشد، فرائض دینی هم انجام نمی‌گیرد» و نان، مظهر اقتصاد است.

 

 

 

گفته می شود وزیر بهداشت گفته موج اُمیکرون در ۴ ماه گذشته در آمریکا حدود ۲۰۰ هزار و در آلمان با جمعیت مشابه ایران، حدود ۲۵ هزار قربانی گرفته اما در ایران حدود ۷ هزار تن جان خود را از دست داده‌اند.عمده دلیل این آمار واکسیناسیون موثری بود که با کمک مردم به خوبی در کشور انجام شد.

 

 

گفته می شود مرکز آمار اعلام کرده نرخ تورم سالانه فروردین ماه ١۴٠١ برای خانوارهای کشور به ٣٩.٢ درصد رسیده است. آخرین بار که نرخ تورم زیر ۴۰ درصد بود، مربوط به فروردین ۱۴۰۰ با عدد ۳۸.۹ درصد می‌شود.

 

 

 

 

 

گفته می شود  نماینده مجلس گفته با بیان اینکه حل مشکلات کشور بدون تعامل داخلی و خارجی امکان پذیر نیست، گفت: نحوه گفت و گوی ما با دنیا و همسایگانمان باید اصلاح شود و تا زمانی که به دیگران به صورت دشمن نگاه می‌کنیم، به این سادگی نمی‌توانیم در مسائل اقتصادی و توسعه‌های علمی با دنیا مشارکت داشته باشیم و قطعا از دنیا عقب خواهیم ماند. مسعود پزشکیان در خصوص وضعیت اقتصادی جامعه گفت: مرتب بحث از این می‌شود که قیمت‌ها را پایین می‌آوریم و اصلاح می‌کنیم، درحالی که به عنوان نمونه اگر قیمت کالایی ۲۵ هزار تومان بالا می رود، ۱۰ هزار تومان پایین می‌آورند و بعد ادعا می‌کنند که قیمت‌ها به نرخ قبل بازگشت؛ اما اگر این روند افزایش قیمت ها کنترل نشود، وضعیت به مراتب بدتر از این خواهد شد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*