گفته می شود

گفته می شود اوضاع  به قدری در شرکت پگاه وخیم شده که برخی گزارش‌های رسیده، حکایت از فروش محصولات پگاه توسط شرکت بازرگانی (که متولی صادرات است) به خریداران داخلی به صورت ریالی دارد و موجب شکل گیری واسطه‌های صادرات و ایجاد آسیب‌های متنوع در این خصوص شده که از جمله آنها، زیان انباشت ناشی از صادرات محصولات پگاه به کشور‌هایی مانند پاکستان، افغانستان، عراق و… بصورت ریالی است.

 

 

 

گفته می شود محسن کوهکن، فعال سیاسی اصولگرا گفته اگر همین الان انتخاباتی برگزار شود، آقای رئیسی نه تنها از سال گذشته رأی کمتری نمی آورد بلکه آرای بالاتری نیز کسب می کند. نتایج نظرسنجی ها نیز همین را می گوید که محبوبیت آقای رئیسی کم نشده است.دولتی که برای سفرهای استانی اش ایام تعطیل را انتخاب می کند، نمی توان به آن «دولت خسته» گفت، این تعبیر برای توصیف دولت قبلی به کار می رفت و برای این مسئله هم ادله وجود داشت.

 

 

 

گفته می شود خبرگزاری فارس در مطلبی نسبت به اظهارات اخیر فائزه هاشمی فرزند رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام واکنش نشان داد و در این باره ادامه داد: اظهارات اخیر فائزه هاشمی در یک جلسه اینترنتی در کلاب هاوس، موجی را در عرصه رسانه‌ای و افکار عمومی به وجود آورده است و با توجه به همزمانی این اظهارات با اقدامات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در خلال برجام و همچنین با توجه به سنگ‌اندازی‌های امریکا و شبکه داخلی امریکا در ایران با این ادعا که اگر مذاکرات وین به شکست منتهی شود، مقصر سپاه است، اظهارات دختر هاشمی رفسنجانی در حوزه امنیتی قابل‌بررسی و پیگرد است و فائزه عملاً به‌عنوان پیاده‌نظام امریکا در داخل کشور، به ایفای نقش پرداخته است. فائزه هاشمی در این بحث اینترنتی می‌گوید: «تنها راه بازگشت سپاه به پادگان‌ها این است که در لیست تحریم‌ها باقی بماند!

 

 

 

گفته می شود محمدرضا خوشرو، مدیر شبکه نسیم، حذف سروش صحت از اجرای برنامه «کتاب باز» را تایید کرد و این امر را به تصمیم اتاق فکرهای این شبکه از صدا و سیما نسبت داد.

 

 

 

گفته می شود نماینده دوره دهم مجلس گفته با توجه به اینکه نمایندگان مجلس یازدهم تمایلی به تصویب طرح شفافیت آراء نمایندگان نداشتند، طرحی را مطرح کردند که دولت، قوه قضائیه و… شامل مساله شفافیت شود و با نقض اصول قانون اساسی شورای نگهبان این طرح را عودت دهد

 

 

گفته می شود آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار با حجت الاسلام ادیانی رئیس عقیدتی سیاسی ناجا، گفته فعالیت کلانتری‌های ویژه بانوان یکی از نیاز‌های کشور در راستای خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم است

 

 

گفته می شود فعال سیاسی اصلاح طلب با استناد به سوال خبری خبرنگار رسانه آمریکایی از سخنگوی وزارت خارجه ایران ، از اطلاع رسانی «در حد صفر» مذاکرات وین انتقاد کرد. عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: هنگامی که گفته می شود اطلاع رسانی درباره مذاکرات وین در حد صفر است، این هم نمونه اش؛ که چنین خبری را باید از خبرنگار سی . ان . ان آمریکا شنید.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*