گفته می شود

گفته می شود نماینده شیراز وزرقان با بیان اینکه مردم ما در موضوع بی‌حجابی و بد حجابی مشکل دارند نه مسافران خارجی و گردشگرانی که به ایران می آیند، گفته متاسفانه وضعیت حجاب برخی از خانواده های مسئولان مناسب نیست که این مهم سبب شده تا تأثیر مطلوبی بر مردم نداشته باشند. علیرضا پاک فطرت با بیان اینکه تا زمانی که به این دیدگاه نرسیم که گردشگری سبب اشتغالزایی و ورود ارز به کشور می شود نمی توان انتظار رونق در این صنعت را داشته باشیم، گفت:به نظرم گردشگران خارجی در ایران بیشتر از خودمان حجاب را رعایت می‌کنند.پاک فطرت با اشاره به اینکه ذکر این نکته ضروری است که برخی از مردان کشورهای همسایه با هدف بی بند و باری به ایران می آیند، ادامه داد: متاسفانه مشکلات اقتصادی یکی از دلایل مهم در این بخش است.

 

 

گفته می شود بانک مرکزی متغیر‌های پولی بهمن ماه سال ۱۴۰۰ را منتشر کرد. براساس این آمارها، در پایان بهمن حجم نقدینگی به ۴ هزار و ۶۲۴ هزار و ۳۰ میلیارد تومان و پایه پولی به ۵۸۰ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان رسیده است. در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ در مقایسه با اسفند ماه سال ۹۹ نقدینگی ۳۰.۴ درصد و حجم پایه پولی ۲۶.۶ درصد رشد داشته است.

 

 

گفته می شود  رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نامه‌های جداگانه به وزرای اقتصاد و صنعت، خواستار انتشار اطلاعات مربوط به منابع درآمدی اتاق ایران طی ۳ سال اخیر شد. غلامحسین شافعی در نامه خود خطاب به احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد، نوشته است: با توجه به طرح مباحثی با مقاصد نامشخص درباره میزان درآمدهای اتاق ایران در سال‌های اخیر مستدعی است به عنوان گامی جهت شفاف سازی دستور فرمایید سازمان امور مالیاتی نسبت به محاسبه و اعلام میزان درآمدهای اتاق در ۳ سال اخیر اقدام کند.

 

 

گفته می شود  رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی سی. ان. جی کشور از شرایط بد و در معرض ورشکستگی قرار گرفتن ۲۵۰۰  دادرس در حاشیه نشست خبری با اشاره به اینکه بیش از ۴.۵ میلیون خودرو دوگانه‌سوز در ناوگان حمل‌ونقل کشور وجود دارد گفت: جایگاه داران صنعت سی. ان. جی حدود ۲۶۰۰ میلیارد تومان از قبل طلب کار هستند و نتوانستند این طلب را طی ۳ سال گذشته از دولت دریافت کنند. وی افزود: چنانچه اقدامی برای حمایت از صنعت سی. ان. جی انجام نشود تا ۳ ماه آینده اغلب جایگاه‌های سی. ان. جی تعطیل می‌شود.

 

 

گفته می شود اوکراین می‌گوید روسیه یک “تهاجم جدید پیش‌بینی‌شده” در شرق این کشور را آغاز کرده و صدای انفجار در سراسر خطوط مقدم به گوش می‌رسد و همچنین حملات در دیگر مناطق ادامه دارد.

 

 

گفته می شود مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان با تکذیب خبر افتتاح و فعالیت باشگاه خصوصی بدنسازی با «شهریه چند صد میلیونی» در فضای مجازی، اظهار کرد: باشگاه فوق هنوز مجوز فعالیت نداشته و این مطالب فقط یک فضاسازی رسانه‌ای و تبلیغاتی بوده و حقیقت ندارد.

 

 

 

گفته می شود تعدادی از مردم چهارمحال و بختیاری روز یکشنبه با تجمع در میدان قمربنی‌هاشم(ع) شهرکرد توقف طرح‌های انتقال آب و احقاق حقوق این استان در حوزه آب را خواستار شدند.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*