گفته می شود

 

گفته می شود رئیس جمهوری اوکراین مدعی شد کشورش می‌تواند برای ۱۰ سال هم که شده با روسیه بجنگد، این در حالی است که زلنسکی تقریباً بطور روزانه از آمریکا، ناتو و اتحادیه اروپا درخواست ادامه کمک مالی و ارسال سلاح بیشتری برای جبران تسلیحات از دست رفته ارتش خود می‌کند.

 

 

گفته می شود سفیر اوکراین در تهران گفته من دو نامه شخصی به رئیس جمهوری ایران آقای دکتر رئیسی و وزیر امور خارجه نوشته‌ام، اما هیچ جوابی از ایشان دریافت نکرده‌ام. بعد از وقوع جنگ در اوکراین که ۴۰ روز پیش شروع شده همه‌ی کشور‌های آسیای میانه و خاور میانه کمک‌های بشردوستانه زیادی فرستاده‌اند، اما از جمهوری اسلامی ایران حتی یک ریال نگرفتیم.سرگئی بوردیلیاک، سفیر اوکراین در تهران ضمن بیان این مطلب افزود: «تا آنجایی که من می‌دانم شما تا اول فروردین ممنوعیت صادراتی نفت و سوخت و مواد پتروشیمی داشتید. یعنی از فروردین شما می‌توانید این اقلام را صادر کنید. فرصت تجاری دیگری نیز برای ما و شما هست. ما برای تجهیزات کشاورزی‌مان به سوخت نیاز داریم و می‌توانیم با محصولات دیگر تهاتر کنیم. نباید این فرصت را از دست بدهیم.»

 

 

گفته می شود درپی پیشهاد حسین شریعتمداری که اعلام کرد «تا وقتی کره جنوبی هفت میلیارد دلار ما را نداده است، باید تنگه هرمز را به روی کشتی‌های این کشور ببندیم!»، رحمت الله بیگدلی ، فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت : برادر حسین، کشور برادر و دوست شما چین هم ۲۲ میلیارد دلار ما را نمی‌دهد، بفرمایید چه‌کارش کنیم؟!

 

 

گفته می شود بررسی‌های مفصل نشان می‌دهد تناقض‌های زیادی درخصوص اعداد و ارقام بودجه و درآمد اتاق بازرگانی ایران وجود دارد. آن‌طور که در جدول به‌طور مفصل آمده، بررسی‌های «فرهیختگان» از وضعیت ارقام واقعی و دریافتی اظهار شده توسط اتاق بازرگانی ایران از درآمد ۴ در هزار تعداد ۴۰ شرکت بزرگ طی سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ نشان می‌دهد یک اختلاف ۱۵۰۰ میلیارد تومانی بین ارقام اظهارشده در سامانه اتاق بازرگانی و محاسبات از سهم ۴ در هزار شرکت‌ها وجود دارد.

 

 

گفته می شود معاون وزیر امور خارجه کره جنوبی، سعید بادامچی شبستری سفیر ایران در سئول را احضار کرد تا نگرانی این کشور را در خصوص گزارش اخیر روزنامه کیهان به وی ابلاغ کند. بهانه سئول از این اقدام گزارش روزنامه کیهان است که نوشته بود تهران باید به دلیل عدم آزادسازی دارایی های بلوکه شده خود در بانک‌ های کره جنوبی، مانع عبور کشتی‌ های این کشور در تنگه هرمز شود.

 

 

گفته می شود طبق سندی که یکی از خبرگزاری های داخلی به آن دست یافته است؛ «عزیزی خادم» در دوره یک ساله ریاستش بر فدراسیون فوتبال مبلغ ۳۰۶ میلیون تومان به عنوان پاداش صعود به جام جهانی دریافت کرده است!

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*